139#. Nowy wygląd

Jako, że są święta odłożyłam na chwilę Doktora Who (jestem na finale szóstego sezonu, siódmy jest ostatni ;_;) i zajęłam się powrotnie grafiką. Wiem, że Funopler czeka i na pocieszenie już tylko stopy dzielą mnie od ukończenia jego grafiki. W każdym razie troszkę znudził mi się aktualny wygląd bloga, jest za elegacki a ja w ciągu ostatnich paru tygodni, miesięcy bardzo zmieniłam swój gust. Jestem poczwarką w gruncie rzeczy i cały czas zmieniam gust, czy to kiedyś przystopuje? Tym razem postawiłam na świeżość i nieco więcej szaleństwa.


Jak widać znowu kolorem wiodącym jest biel ale to nic nowego. Dodałam jeszcze nieco podszarzałej czerni i mięty. Oczywiście dalej są paseczki w pasku bocznym, lubię ten motyw. Uważam, że dopasowane tytuły z boku są jednak całkiem fajnym wyjściem i tym razem są dwujęzyczne. A co tam. Ułatwię. Przy okazji flirtu z html'em wymyśliłam parę całkiem fajnych kodów css ale dalej nie mam pojęcia jak usunąć białe pół-przezroczyste tło spod posta. Niestety. :c

Jako muzyczkę inspiracyjną dodaję oczywiście synthpop (bo dla mnie zima = uczucie osamotnienia + synthpop) australijskiej grupy Rogue Traders. To jest serio niesamowite, że zespół - mimo, że odeszli założyciele - dalej tworzy muzykę i to świetną.


No i co sądzicie? Czekacie na Funoplerkę? :D

42 komentarze:

  1. No ładnie, ale mogłaś się bardziej postarać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ci nie odpowiada? Jeszcze mogę zmieniać bo pamiętam które elementy edytowałam. :D

      Usuń
    2. Atelier of Inez, tak samo jak poprzednio XD

      Usuń
    3. Ehem, ale tak jakoś graficznie by fajniej było, ty taki fajny grafik, no to wiesz :D

      Usuń
    4. Ja cały czas zmieniam technikę dlatego taki wygląd bardziej mi pasuje. :p

      Usuń
  2. Jest cudownie, świetnie, genialnie, naprawdę bardzo mi się podoba (szczególnie czcionka), a to rzadkość jeżeli chodzi o wyglądy blogów :D
    No i oczywiście świetna muzyczka, ja lubię również "Watching You" :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio lubisz Rogue'sów? Już się bałam, że to tylko ja. XD A ty też uważasz, że "I never liked you" ma troszkę nudnawą pierwszą zwrotkę? Potem to jest takie cudo ale na początku mnie przynudza. XD

      Usuń
    2. A no serio, serio :D A co do "I never liked you" to ogólnie, moim zdaniem, dziwna piosenka. Rzeczywiście refren jest prześwietny (i ta melodia *-*), a zwrotki jakoś nie w moim stylu xd

      Usuń
    3. Wg. mnie przebiłaby moje wszchuwielbienie dla Voodoo Child gdyby właśnie nie ta nudnawość 1 zwrotki. Jak te gitarki tam ładnie pracują no wowowo. :D

      Usuń
    4. No dokładnie, gitarki również wielbię :D Ogólnie tak mnie kręcą, żee... Wszystkie, bez wyjątku, szczególnie w mocniejszych, rockowych piosenkach (np. Highway to hell) ♥

      Usuń
    5. Ja kocham taki ładne elektryczne zagrania i jak się ciągnie za tą wajchę. XD Ja to tam w Rocku nie gustuję, jak już to starym polskim (Republika) ale klimaty synthpopu i electro punku czyli Rogues'owe czy Ladyhawkowe są jak najbardziej w moim guście. Zwłaszcza w zimę. :D

      Usuń
    6. Ja próbowałam nawet grać na sprzęcie kolegi, ale nic z tego nie wyszło. Opanowałam tylko (a może aż) jeden chwyt xd Ja wprost przeciwnie, kocham m. in. Eurythmics, No Doubt, 4 Non Blondes, Ladyhawke również (My Delirium) :D Dobra już Ci nie spamuję, dzisiaj wyjątkowo nie mam zajęcia :)

      Usuń
    7. Sz ty ty ty, przecież Eurythmics to jest Synthpop, No Doubt to czasem wchodzi w coś pomiędzy pop-dance-electro ale zdecydowanie wolę karierę solową Gwen bo wtedy idzie bardziej w syntezatory, 4 non blondes lubię jeden utwór to się nie wypowiadam a Ladyhawke to jest najczystszy synthpop od upadku ery lat 80'.

      Usuń
    8. E tam, ja się za bardzo nie znam na tym Synthpop'ie. Ogólnie nie umiem go odróżnić, wiem tylko, że Ladyhawke i Rogue Traders zaliczają się do niego na 100% xd A tak odbiegając od tematu, uwielbiam także Gin Wigmore :)

      Usuń
    9. No nie gadaj XD Gin to czasami ma odruchy ale to jakby chciała a nie mogła. No i Ke$ha ma czasem synthpopowe odwały ale dla mnie są troszkę ochłapowate. Dev i "Dancing in the dark" to był dobry synth no i na pochwałę jeszcze zasłużyłoby "Take her from you" ale nie jestem pewna czy to nie jest bardziej coś w synthR'n'b wymierzone.

      Usuń
    10. A Ke$ha zupełnie mnie "odpycha", nie wiem dlaczego, ale nigdy jej nawet nie lubiłam i zanosi się na to, że nadal lubić nie będę :D Tak, tak, pamiętam "Dancing in the dark", to był prawdziwy hit. Co do "Take her..." to chyba masz rację, takie jakieś lżejsze się wydaje.

      Usuń
    11. Bo Ke$hę cały czas wytwórnia wpych w imprezowy styl i on się wydaje fejkowaty. No ale słuchałaś Sky Ferreiry? Toż "Elevator" czy demo "Boys" to jest taki cud synthpop. Z nowej płyty to tylko "You're not the one" i "I will" wchodzi mi w jej dawne klimaty. Ogólnie nawet jej single wcześniejsze jak "17" czy "Obsession" to jest taki fajny, electropopowy błysk.

      Usuń
    12. Oczywiście, słuchałam. Ogólnie wpadają w ucho, szczególnie "Boys". W sumie lubię takie klimaty, "Elevator" też fajna, jednak tekst taki nie w moim stylu.

      Usuń
    13. Właśnie dlatego żałuję, że gdy słucham piosenki po angielsku to ją rozumiem. Tak to uważałabym, że to jest jakiś inteligentny tekst chociaż. XD Coś jeszcze z synthpopu to Kimbra. Ona trochę najeżdża na alternatywę ale ja alternawtywę w pełni lubię toteż mi nie przeszkadza.

      Usuń
    14. Dokładnie. Teraz w piosenkach to tylko: "Powinieneś mnie spróbować. Chcę byś wszedł do mojej windy" - przykład z "Elevator" xD Kimbra moim zdaniem ma ciekawy głos, fajnie wykonała "Settle Down".

      Usuń
    15. A mnie ciekawi gdzie byś przyszufladkowała Lanę del Rey. Ani to soul, do alternatywy wrzucić jej nie wypada. Nie uważasz, że ona powinna mieć własną szufladkę? XD

      Usuń
    16. A wiesz co? W sumie to nie wiem :D Trudne pytanie. Po dłuższym zastanowieniu się chyba dałabym jakiś pop, ale taki właśnie nie-pop. Ona jest oryginalniejsza niż typowe popowe gwiazdy i ma inny głos, jakiś taki hmm... R'n'B. Coś pomiędzy xd

      Usuń
    17. R'n'b wgl. jest nieco weselsze niż jej piosenki. Ale pop też to nie jest ona. No problemy, problemy.

      Usuń
    18. W sumie racja. Ona jest ogólnie połączeniem wielu gatunków, jakoś tak.

      Usuń
    19. Jak ustawiałam genre na mp4 to wstawiłam jej LDR. Poprostu nieszufladowalna. XD

      Usuń
    20. Ja już będę lecieć, rozpisałam się, że ohoho. Czekam z niecierpliwością na nagłówek Funoplera, wiem, że będzie cudowny, baaj :*

      Usuń
    21. A słuchałaś "Kerosene"? Jak nie to koniecznie weź (http://www.youtube.com/watch?v=Kyw0Q4YP9qI) to jest taka psychodela. No jeszcze co do synthpopu to M.I.A. ale on to jeszcze tam wrzuca hip hop i rap. Jest też taka nieco random.

      Usuń
  3. Ewentualnie pozniej przeslucham bo nie sluchalam a na telefonie z tym ciezko xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa, ja na cegle w ogóle bym nie posłuchała. ;)

      Usuń
  4. Spokojnie ja wytrwale czekam ;D . A co do wyglądu jedno słowo- P-E-R-F-E-K-C-Y-J-N-I-E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wytrwale, zniżkę ci ciapnę bo mi serduszko pęka.

      Usuń
  5. Jest dużo ładniej teraz :)

    Lolins & Jamie ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Mięta zawsze spoko, a ta głęboka czerń dodaje wyrazistości. Pewnie nikt Ci wcześniej tego nie mówił, ale masz talent do dobierania czcionek. Jedynym drobnym mankamentem są bliki na tym czarnym tuszu/farbie, albo bym się ich pozbyła, albo bym to dopracowała (może jakaś zabawa z gradientem itp.). Ogólnie mi się bardzo podoba, prosto i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Coś nowego. Zawsze mi mówią, że mam do nich umysł bo widząc font jestem w 80% w stanie rozpoznać go i podać jego nazwę ale że umiem je dobierać to jeszcze nie słyszłam toteż dziękuję. Bliki są po to żeby tło się szybciej nieco ładowało chociaż może potem coś nad nimi pokombinuję. Jeszcze raz dzięki Marta. :)

      Usuń
  7. Cudowny wygląd, zakochałam się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy będzie można nagłówek zamówić? Czekam od lipca ;c

      Usuń