135#. Spływające złoto

No to zostało mi 9 godzin i zacznę ostatnią klasę gimnazjum. Tak bardzo się stresuję, że aż nie mogę zasnąć a to skusiło mnie do opublikowania najnowszej pracy, którą wykonałam dla stardoll.ocom.pl. Troszkę długo im to robiłam ale co tam. Ważne, że i mi praca się podoba i klientowi. Modeleczka:


Ogólnie to dodałam parę dodatkowych technik pomocniczych do tworzenia ubrań i biżuterii. Wydaje mi się, że jest lepiej. Włosy też mi się podobają. :D


Pomysł wpadł mi do głowy ze złości. Kamilowi nie spodobała się pierwsza wizja bloga więc powiedziałam mu, że ten blog jeszcze będzie kapał złotem i... kapie.

Klasycznie pan Grzegorz Ciechowski i jego świetny występ:



Co sądzicie o pracy? Czekam na opinie :D

17 komentarzy:

  1. huhu ;3 bajecznie tylko cieniowanie prawej ręki trochę dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie ale w tej grafice idę na ślepo i nawet nie wiem jak coś poprawić XD

      Usuń
  2. Jak pierwszy raz zobaczyłam ten nagłówek na ocom to (dosłownie) zamurowało mnie i wpatrywałam się w niego jakieś 20 minut... Po prostu perfekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaaardzo mi miło, takie wrażenie miał wywoływać :D

      Usuń
  3. Szkoda, że na ocomie jest jakiś niebieski prostokąt( chyba z szablonu) Muszą go koniecznie usunąć, Bo niszczą efekt i psują atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieszczęśliwą czy szczęśliwą miłością makaronie? :D

      Usuń
  5. Nie mogę przestać paczeć się na ten nagłówek *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie, przebajecznie, powalająco *_* wszystko dopracowane w każdym calu, podziwiam i też nie mogę się na niego napatrzeć *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstydzę się waszych reakcji. Zawstydzacze kochane :D

      Usuń