Zapowiedź


Ktoś zgadnie na jaką okazję? Jak się podoba?

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz Marychesiu? Rekord komentarzy czasowo 2 w mniej niż 10 minut XD

      Usuń
    2. Bosz, nie wiesz, że ja zawsze wszystko wiem? haha
      WYROCZNIA
      Tak samo jak przewidziałam, ze Migo źle wyjdzie na zamianie kontem tą osoba z którą zamieniła... no i jeszcze kilka innych faktów.

      ____
      Oj tak, nie podniecaj się zbytnio tymi komami heu heu

      Usuń
    3. Marychesia = wyrocznia. Oke zapamietam. Wywróż mi czy wyrobię się na Sim :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięka :D Dla ciebie mam już twarz zrobioną w zamówieniu, też niedługo zapowiastka.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć (i mam nadzieję, żę warto czekać.) :D

      Usuń
  4. Już nie mogę się doczekać *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!
    Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mi się wydaje, czy kojarzę fotę? :D
    Świetna zapowiastka, ale to już pewnie wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu to wszystko takie cudne? *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Liczę na SIM. Na Uzależnionych szału nie było, więc chciałabym, żeby tam był świetny nagłówek (a na taki się zapowiada :D ). Wzór - cudo!
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sim oczywiście. Nie wypada mi złamać tradycji :p Nad wzorkiem się chrzaniłam z 9h. Ręczne wykonanie. :)

      Usuń
  9. łooo to jest zajebiste, czekam na całą pracę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ty ty, wszystko Ci się podoba, nie liczysz się :p

      Usuń
  10. Jezu, jaki mistrz ♥ czekam na całość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydzasz nooo. Niedługo całość. W piątek prawdopodobnie.

      Usuń
  11. Bosko wygląda *.*
    ciekawa jestem całości ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no Kocham Cię to jest mega!!!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko! *.* Czekam na całość ♥!

    OdpowiedzUsuń