134#. Nowy wystrój bloga czyli spokój, elegancja i html

Jak się już dowiedzieliście Lana Del Rey czyli grafika numer 133 została sprzedana. Dla tych którzy nie wiedzieli dopowiem, że sprzedałam ją blogowi glamuq.blogspot.com, a dla jeszcze bardziej nie wiedzących powiem, że sprzedałam ją za 455sd+prowizja. Tymczasem wracam do spraw swjego małego horyzontu czyli mojego bloga, bo przecież przeszedł on poważną metamorfozę wizualną.


Postanowiłam postawić na coś lekkiego. Po latach mocnych nagłówków w moim atelier zapanowała biel, szarość i bardzo ciemny brąz. Jest elegancko i w miarę nowocześnie a o to mi właśnie chodziło.
 Oto nagłówek:

Jednak nie na nagłówku rewolucja w wyglądzie bloga się skończyła. Jak mieliście szansę zobaczyć przy kliknięciu czytaj dalej pojawił się efekt fade in/out czyli miękkszego przejścia strony.  A data opublikowania posta pojawia się teraz w małym kalendarzu po lewej. Myślę, że największe zmiany zaszły jednak w komentarzach. Pod każdym postem znajdują się teraz powiązane posty. Niedługo będą bardziej powiązane bo do tej pory nie stosowałam etykiet i póki co wszystko znajduje się pod rokiem opublikowania i moim nickiem. Marnie co nie? :p Jeżeli chodzi już bezpośrednio o komentarze pojawiły się przerywniki takie jak w tym poście oraz "licznik komentarzy".


Chciałam również zapytać o jedną rzecz. Czy podobałoby się wam żebym - od czasu do czasu - publikowała jakiś poradnik jak podrasować swojego bloga? Nie jestem może jakimś znawcą czy profesjonalistą ale polubiłam te wszystkie html'e i takie tam.


Na koniec piosenka od Electric Light Orchestra :D


Podoba się wam nowy wystrój bloga? Co sądzicie o mojej propozycji?

7 komentarzy:

  1. Wygląd jest świetny, widać że wszystko przemyślałaś. Podoba mi się bardzo nagłówek i znaczki prowadzące do Facebook'a... wszystko cudownie!
    Jeżeli chodzi o twoją propozycje z poradnikiem byłabym wniebowzięta ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej chcemy poradniki :3 Migo jest bardzo ciekawa czego jeszcze nie wie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny wygląd.
    Ja osobiście bardzo chętnie zobaczyłabym pare poradników gdyż w html ani trochę się nie łapię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo przydałyby się poradniki, bo ja jestem w tym nie zbyt dobra a chętnie odświeżyłabym bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląd, widać, że włożyłaś w to dużo pracy :D Tak czekamy na poradniki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie i estetycznie się to wszystko teraz prezentuje ;) Przyznam, że nie ogarniam zbyt dobrze HTML, więc poradnik bardzo by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny wygląd, uwielbiam takie :3

    OdpowiedzUsuń