133#. Lana Del Licytacja

PRACA NA SPRZEDAŻ!/FOR SALE

SPRZEDANE/SOLD


Witam po długiej przerwie i powracam z baaaaardzo długo robioną pracą na kolejny etap Creative Talent. Wybrałam temat o "Idolach" i jak zapewne jakaś część szanownego grona czytaczy mojego bloga domyśla się, że wybrałam Lanę Del Rey. To jest więc praca:




Nie ukrywam, że moja nowa technika jest bardziej pracochłonna (praca nad nią zajęła mi 7 dni, tyle ile według Katolików zajęło tworzenie świata prze Boga), bardziej eklektyczna (zmieszane są tu z 4 techniki) i szczegółowa rzecz jasna. Uważam, że Lana wygląda jak Lana a wy? Praca była tworzona na odnawianym przez mnie zdjęciu (kadr z teledysku do "National Anthem").Z boku znajduję się gif z każdzym z 7 dni pracy po kolei, jeżeli nie chodzi należy go kliknąć.   W każdym razie oto i licytacja:

Starting Price/Cena Początkowa:
90 sd
Minimal Bid/Minimalne przebicie:
5 sd
Buy Now/Kup teraz:
When price satisfies me.

How Will it look as header/Jak będzie wyglądać praca jako nagłówek:

Please remember to add to your price stardoll commision/pamiętajcie dodać do pracy stardollową prowizję

Co sądzicie? Będziecie licytować? :D

40 komentarzy:

  1. OMG !! Aga oddaj talent ! Ta praca jest po prostu boska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, osiągnęłaś perfekcję! Przeglądając Twojego bloga widzę jak bardzo się rozwinęłaś. Bardzo piękna, dobrze wycieniowana praca, czekam na Twoje kolejne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfekcja nie istnieje. :p Cieszę się, że się podoba :D

      Usuń
  3. Ty wiesz co sądzę, bo raczej nie zapomniałaś moich reakcji w trakcie tworzenia :D Ale to nie zmienia faktu, że kocham teraz tę pracę jeszcze bardziej. I chcę wtorek! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, pamiętam twoje "O jeny jakie ładne" i inne takie takie. Chciej wtorku, a ja spróbuję się wyrobić z pracą dla kejmila.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi I love the graphic, I offer 400 sd.
    Xoxo
    Rei1981

    OdpowiedzUsuń
  7. To Twoja najlepsza grafika. Poraża dokładność i mniej mocne cienie niż zwykle. Jest świetnie, oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. *_____________________________*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj makaronie, zbieraj zęby z podłogi xd

      Usuń
    2. Ej, no weź ;-; Lubię makaron :C

      Jeden ząb wleciał pod biurko i nie mogę znaleźć :(

      Usuń
    3. Taka powaga na blogu przez nowy wygląd xd Elegancja.

      Usuń
  9. LANA, LANA, LANA, LANA, MOJA ŻONA *,*

    OdpowiedzUsuń