Czyżby żegnaj twórczy świecie grafiki?

Obawiam się, że muszę odejść od grafiki. Powód jeden ale za to na tyle poważny, że popchnął mnie do napisania tego posta. Otóż wczoraj wieczorem wyłączając komputer zainstalowała mi się aktualizacja Windowsa (7 dla jasności). Dziś po powrocie ze szkoły zamarzyło mi się zakończyć nagłówek dla Lejdigagi. Ale niestety stało się coś złego. Zaczęło się zwykłą niedyspozycją photoshopa (czytaj nie chce się włączyć) ale zignorowałam bo czasem się tak zdarza i wystarczy włączyć komputer po raz drugi. Tym razem się tak nie stało.
  Gdy restartowałam laptop wyskoczył mi Fatal System Error dla Tablet Wacom CTH-661. Próbowałam włączyć photoshop ponownie - brak reakcji a raczej błąd i od razu zamknięcie aplikacji. Spróbowałam ze starym photoshopem CS0 - ten sam komunikat. Reinstalacja tabletu - bez skutku. Reinstalacja obydwu photoshopów - bez skutku. Photoshop cs4 lite - znów błąd systemu. Załamana próbowałam włączyć GIMP'a ale on też ma ten sam błąd. Komputer restartowałam już wszelakimi sposobami, tablet instalowałam do wszystkich wejść USB ale nic to nie poprawia. Jedynym programem graficznym jaki działa jest MS Paint. I tyle. Po prostu.
Nie mam już co zrobić i zdziałać w grafice przez głupią aktualizację samoistną. Więc na jakiś czas (albo już na zawsze) zostawiam twórczy świat grafiki. Niestety.

Żegnam ze smutkiem, Agnieszka.

11 komentarzy:

  1. Boże nie ;-; nie nie nie nie nie pozwalam Ci! Może przeinstalowanie systemu? Spróbuj na innym komputerze, to sprawdzi czy coś się stało z tabletem czy tylko z laptopem. n i e p o z w o l ę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę przeistalować systemu z jednego acz prostego powodu - gdy zakupiłam komputer miał już windowsa 7 więc ja nie mam płytki. Niestety. :c Myślę, że tablet raczej działa bo wyczuwa go komp, mogę sterować.

      Usuń
  2. Twój komputer poczynił złe działania w kierunku graficznym bez mojej zgody! To czarownica!! Na stos z nią, na stos! ; _ ; Wiem co przeżywasz, bo mi po aktualizacji raz najpierw w ogóle komputer nie działał a potem się spalił transformator, jak go chciałam włączyć. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosuj go! Świeżo naprawianą klawiaturkę ma! Mi się nic w kompie nie paliło ale lubią mi się psuć touchpady i klawiatury a teraz jeszcze photoshopy.

      Usuń
  3. Aguś co ty tu odstawiasz?! Niet, niet, niet. WRACAJ NATYCHMIAST! -~-

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To komputer brał! Aktualizacje brał! Bez Zgody mojej!

      Usuń
    2. To ja ci nowy komputer kupie! Tylko nie odchodź!

      Usuń