128#. Melancholia


Nie mam zamiaru zbyt dużo jakoś pisać. Ostatnio odeszła z tego świata pewna osoba z mojej rodziny i stało się to w międzyczasie robienia tej grafiki więc no. Ma ta grafika dla mnie troche takie znaczenie sentymentalniejsze znaczenie niż wcześniejsze. No ale cóż.


Nagłówek jest malutki bo 885px to dla mnie maciupinka ale tak chciała zamawiająca a mój klient mój pan. Najbardziej pracowitą częscią były wzorki na jumperze. Zaprawdę myślałam, że zaraz padnę. Tło zrobiłam też takie troche mniej codzienne:

Razem się wszystko komponuje tak:

+ Bonus dla wytrwałych. Coś mnie pchnęło żeby to narysować. Tata mówi, że chyba zilustrowałam tym słowa tej osoby która odeszła ale jak dla mnie nie ma to połączenia.


Poprostu coś mnie wziąlo na takie szybkie machnęcie tego.

Inspiracyjna jest melancholijna więc:


drugi + - W międzyczasie chyba troszkę powaliłam składnię zdań ale to przez zmęczenie. Chorobość.

Opinie?

6 komentarzy:

  1. Doll jest cudna, ale - wg mnie - jej urok trochę psuje ta twarz. Ciuszki wyglądają świetnie :)

    + Współczuję :<

    II + - Naprawdę sprzedałaś ten nagłówek? :<
    http://1.bp.blogspot.com/-ESUb59hY9ow/UQWyc0Kl9YI/AAAAAAAACQc/qfxvkCkPH7s/s1600/Bez+nazwy+1+kopia.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Twarz i tak była mocno modyfikowana bo oryginał przerażał. D:

      Tak sprzedałam.

      Usuń
  2. Rzeczywiście twarz psuje cały efekt, aczkolwiek całość jest na prawdę świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A można wiedzieć, ile czasu ci zajęło wykonywanie rzeczonych wzorków? ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczyłam ale wiem, że zajęło mi to najdłużej z całego nagłówka :D

      Usuń