128#. Photoshop działa ale nie wiem na jak długo

Póki co działa photoshop, wrzucam pracę dla lejdigagi ale jest - rzecz jasna - ocenzurowana bo niezapłacone. Byłam proszona o jesienną grafikę więc proszę. Na początek sama dollka:
Oprócz czoła które mnie dobija myślę, że jest ok. Włosy takie jakie są bo nie działał mi tablet i nagle się potem włączył. Szaleństwo. o.O

Tło jest chyba całkiem niezłe. W każdym razie jak dla mnie.

Co do mojego żywota o którym nic nie gadałam przez ponad miesiąc to zaczęłam chodzić na lekcje śpiewu z Hanką (świetna kobita swoją drogą, z mojej klasy), tańczyłam po raz pierwszy na dyskotece (i nieźle mi szło! :D) oraz jak się przed chwilą dowiedziałam przed chwilą prawdopodobnie zepsułam mikrofalę (nie wiem jakim cudem bo nic nie przestawiałam o.O). Do tego jeszcze dochodzi moje lodożerstwo zimowe, nie potrafię dnia bez lodów wytrwać. No i tak jakoś mi się marzy zrobić ciąg dalszy "Eden" ale siły nie mam. Jeszcze mogę napomknąć o sukcesie na W.f.. Otóż zaczęłam odbijać piłki od siatki. Wszystkie. Chyba zwariowałam w czasie lutego albo wymieniłam się z kimś na dusze. :D

Muzyka jakaś romantycznowata, nie wiem, wpadłam w stare klimaty (ta piosenka była jedną z pierwszych które były moimi inspiracyjnymi). W gruncie rzeczy pani od angielskiego była tą która mi o tej książce i filmie (więc i o soundtracku) przypomniała bo było w ćwiczeniach o Kazuo Ishiguro i wgl. się wygadałam, że film oglądałam i czytałam książkę jako moją 1 w pełni po angielsku. Eh. Milknę i daję tą muzę a nie tu jakieś rozpisy.



Opinia? Jak sądzicie, ile przetrzyma photoshop? :D

edit:

4 komentarze:

  1. włosy są takie........... płaskie TT^TT reszta supcio
    photoshop przetrzyma tyle, ile będzie musiał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj jeszcze będzie przeróbka kłaczków :p Klientka też nie lajka ulizanych kłaczków.

      Usuń
  2. http://grafika-didi.blogspot.com/2012/11/nagowek-1.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. nowe kłaczki są brzydsze od pierwotnych

    OdpowiedzUsuń