124#. Tainted Love

Jagienka się wyrobiła i zrobiła nagłówek na S-I-M, którego nie miała zdążyć zrobić. Zło wewnętrzne. Jak nie wygram to od czego są licytacje? :D

Z bardziej chwalebnych zostałam właśnie piszącą na Graphic Vault och radość, och radość. :D W każdym razie nagłówek i sama lalka:



I to bodajże wszystko. Pierwszy raz robiłam futro i włosy robiłam inną techniką (na którą chyba przejdę bo mi się bardzo podoba).

Inspirował mnie hit synthpopu:

Podobne do którejś piosenki Rihanny z bitu, ale znacznie wolę tą wersję. Bardzo znacznie. :D

Opinie? Jak futro? Co z włosami? Myślicie że tym razem (sic!) mam szansę?

24 komentarze:

  1. twarz i tło fuj troszkę, ale ogółem bardzo mi się podoba :) Ja mam niby też zrobić na s-i-m, najlepsze jest to że poza trudna jak nic, a do tego nie zaczęta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta poza też wyglądała na pokręconą, ale okazało się, że łatwa.

      Usuń
  2. Jest kosmos! Sama lala wygląda tak niekonwencjonalnie, super.Wyrabiasz się powoli,poćwicz jeszcze troche wlosy zeby koncowki byly ladne i wygladaly jak wlosy a nie jak kołki . Ryjówka dziwna ,ale to już nie twoja wina -z pustego i Salomon nie naleje.

    pozdrawiam ,
    Solien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli to idzie, och powoli. Prędzej chyba wzrok stracę niż dojdę do czegoś konkretnego. :P Mam zamiar coś zrobić z ustawieniami czułośc tabletu, mam już nawet parę pomysłów. :D

      W sumie wina moja, bo twarz moja. Cóżem tu poradzę, że mi pasowała jakoś do grafiki i była podobna do pani z foty referencyjnej. Dzięki Solien :3

      Usuń
    2. Całkowicie podpinam się pod Solien.
      + bardzo fajne futerko, tak wystopniowany ten kolor, super :)

      Usuń
    3. Nad futerkiem spędziłam kupkę czasu. Naprawdę komplikowana sprawa ze stopniowaniem.

      Usuń
  3. To zacznę od piosenki. Ja tam wolę o wiele, wiele wersję Marilyna Mansona. :3
    A co do nagłówka, to szczerze nie podobają mi się dłonie i koszula sprawia wrażenie takiej... Hmmm... Nie mam pojęcia jak to wyrazić, ale wygląda dziwnie. Włosy są super, futro super. Tło też super, takie medżik. 4/5, buzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słuchałam jeszcze tej Glorii Jones ale Soft Cell do mnie najbardziej przemawia. Marilyn Manson jest za hardcorowy. Dłonie też stwierdziłam, że dość dziwne. Co do koszul to zdaje mi się, że jest w miarę w porzadku. Tło z medżik kółkami łaziło za mną już tak długo, że postanowiłam się pozvyć go z głowy :D Dziena Madi :3

      Usuń
  4. Świetna kolorystyka i wspaniałe futro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna grafika :3 Tylko napisać pieśń pochwalną na jej cześć *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli TO nie wygra, to oficjalnie ogłaszam, że uosobiając moje rozczarowanie obedrę z futra jakiegoś pluszaka o.o ;3

    A mówiąc prościej- cudowna grafika *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladne, mimo ze nienawidze rysowanych naglowkow ten mi sie podoba :) jedyna zla rzecz to troche ze twarz glowy sie popsula i nie wiem czy mi sie zdaje porpsotu, jakosc (?) + troszke za grubo nogi wygladaja. swietnie :D

    diamentova

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, słyszałam, że nie lubisz. Rzeczywiście te niektóre to - no cóż - porażka, ale nie przesadzajmy. ;) Twarz się popsuła? Mi wygląda normalnie. Pewna jesteś? Nóżka lewa laleczki jest rzeczywiście rąbnięta.

      Usuń
    2. hahahha zgadzam sie. prawie co kazda prace patrze.. ble D: tlo na Twoim blogu jest cudowne. chodzi o to, ze troche zrobilas ta glowe ja na owal i jest stwarza to wrazenie ze jest nieproporcjonalna. zdarza sie xD. chyba wygrasz, bo futro naprawde przyciaga uwage. oczywiscie wlosy i caly outfit znakomicie dopracowany.

      Usuń
    3. A dziękuję :3 Mam dalej jakąś tam nadzieję cichutką. Startuje od jakoś zeszłorocznego lata i najwyżej udało mi się 3 miejsce zdobyć ^^

      Usuń
  8. Prawie wszystko świetne. Kolorystyka, tło, futro... Wydaje mi się, że czoło doll jest jakby za wysokie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuji :3 Rzeczywiście, tyle kombinowałam, a nie zauważyłam O.o

      Usuń