ZAPOWIEDŹ

TOKSYCZNA

Opinie?

13 komentarzy:

  1. Cienie na twarzy tragedia, ale ogółem zapowiedź mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcelku, tragedia to szpinak, ale cienie są zacne

      Usuń
    2. Szpinak jest dobry. :c

      Usuń
    3. Ja szpinak to tylko w spaghetti lubię, pyszny jest. :D Cienie rzeczywiście walące po oczach, poprawiłam w wersji roboczej nieco zmniejszając ekspozycję. Dziękuję marcelku, przeoczylam.

      Usuń
    4. szpinak jest dobry, ale nieładny :3

      Usuń
  2. Co z grafika na wszystkich swietych? smutno :( to miala byc twoja naj. Grafika :/ a ta nowa calkiem ok ale ta twarz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika z wszystkich świętych jest w planach, napewno jej nie porzucę. ;) Co do twarzy to mi ogólnie do konceptu nagłówka pasuje i jest podobna do tej ze zdjęcia wzorniczego. Yep.

      Usuń
  3. A cóż to za plany owiane tajemnicą..? Ostatnio jesteś bardzo tajemnicza Agusiu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby jest napisane, że owiane tajemnicą, ale o co najmniej jednym dowiesz się w następnym poście ;)

      Usuń