125#. Staruszki

Z cyklu stare grafiki które nagle upycham randomowo na blog. W każdym razie. Stworzenie to poszło na Creative talent (czekam na zarzuty, że po co mi, byłam w poprzedniej edycji i już raz wygrałam) i przeszło. Pozatym warto wspomnieć, że komp się zepsuł. Mój w sensie. Teraz już nie pisze "i" ani "j", a cały czas wciska "m". Od tygodnia próbuję się wyrwać na giełdę warszawską kompów, żeby mu coś zrobić z tym, bo nawet photoshop się w takich warunkach buntuje.



Czy ktoś mi powie po co ja wstawiałam reflektory? -_-
W każdym razie zostawiam was lecę malować. 


Jakieś opinie? Jakieś zarzuty? 

11 komentarzy:

  1. Ocknęła się Jagna. Po co wstawiałaś, to ja też nie wiem, nie za ładne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze jedną grafikę z cyklu staroci która będzie na licytacje. Reflektorki są ble ble

      Usuń
  2. "Czekam na zarzuty, że po co mi, byłam w poprzedniej edycji i już raz wygrałam."

    Co z tego..? Każdy chce być doceniany i pokazać co umie... Jeżeli chcesz startować to twoja sprawa, prawda? Olej jak ktoś Ci powie coś takiego -.- W tym roku, w szkole , każdy czepia się mnie: "Olka, w tamtym roku w konkursach przeszłaś, więc czemu i w tym roku startujesz?"
    Denerwuje jak nie wiem...

    Co do grafiki:
    Reflektorki są ble ble, masz rację, ale co się nimi przejmować - ważne jest to, że cała grafika jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prysznice? Prysznice bym wywaliła, włoski są piękne. Trochę ulizane, ale piękne.
    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagienko, możesz mówić sobie co tam chcesz, ale i tak twoja praca była najładniejszą ze wszystkich, które przeszły ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagienko, cudna praca c; Tsaaa... Reflektory są be ;D Ale i tak uwielbiam Your prace :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Grafika jak zwykle piękna.. :) Jedyne, na co zwróciłam uwagę, to kolana- mają jakby "za dużo marszczeń" czy coś.. ale ogólnie pięknie i bez zarzutu.. ;)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Graficzka ładna, tylko twarz brzydka - bo moja :)

    Btw. trafiłaś z piosenką, akurat słucham na telefonie tej samej do dodałaś do posta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://jellybonezz.blogspot.com/ Zajrzyj, to nie jest spam.

    OdpowiedzUsuń