Zapowiedź

Wszyscy robią jakieś helołiny, ja się wyłamię. Grafika z okazji Wszystkich Świętych.

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też, tylko oby tym razem efekt był taki, jak zapowiedź :)

      Usuń
    2. A dziękuję, również wyrażam nadzieję, że się nie zawiedziecie.

      Usuń
  2. Hmmm... czyżby grafika na creative talent? Coś tak wyczuwam. o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byćmoże :p Nie jestem pewna

      Usuń
    2. Jagno droga moja, piszę z anonimka, bo się wstydzę to wypowiedzieć w jakże sposób otwarty. Na Twoim miejscu uszanowałabym nowych grafików, bowiem powinnaś dać im szanse. Jak Jaga bierze udział w Creative Talent teraz, to wszystko pozamiatane. Ja na twoim miejscu nie brałabym udziału. Z resztą to Twoja decyzja, ja wiem, że też chcesz coś wygrać, jak każdy, ale już wygrałaś o.o Niestety z twoją zacną kandydaturą nowicjusze nie mają kompletnych szans. No, to ten, ja spadam robić graficzkę :33.

      Usuń
    3. Akurat anonimowość u mnie na blogu niewiele daję jeśli wcześniej się pisało bo kojarzę po stylu wypowiedzi i apostrofach a i zazwyczaj używa się podobnych przymiotników ale oj tam, oj tam. Szczerze mówiąc mog Kiedyś ktoś mi coś takiego pisał, jak ogólnie startowałam w konkursach i tak jak temu komuś odpisałam wtedy tak dzisiaj odpiszę Tobie. No to ten, zaczynam ten długi komciowy wywód.
      At first - ja przecież nie mówiłam, że startuję. Rozmyślam nad tym, ale pewna nie jestem. Naskakiwanie nic tu nie zmieni, muszę poleżeć w łóżeczku przed snem i pomyśleć, zrobić drzewo decyzyjne i zastanowić się nad ogólnym odejściem od grafiki. Wiedże o tym fakcie.
      At secound - Cieciererecie, ja wygrałam drugie miejsce, aspiracje miałoby się wyższe. Nieskromność mode on.
      At third - Biograficznie, życiorysowo czyli dostaniesz coś z mojego życia. Ja też dochodziłam do tego, robię grafikę przez 1,5 roku wykradzione z mego życia. Też zaczynałam, też przegrywałam - zahartowało mnie to. Pamiętaj, że nie jestem nad człowiekiem. Spójrz na archiwum na kwiecień 2011. Popatrz na kolejne rzeczy czy choć spójrz na numer ostatniej grafiki. 122. Sto dwadzieścia dwa słownie mówiąc. Każda grafika zajmująca godziny, pot i starania. Każda wypalająca me biedne krótkowzroczne już oczy. Ja też nie wygrywałam. nie rozwijam wypowiedzi bo gadam z siostrą.
      At fourth - Jeżeli się postarasz wydusisz z siebie wszystko masz szanse. Pamiętaj o tym.

      aga19988

      Usuń
    4. Ejże, nie znasz mnie Jagienko. Nawet ja sama siebie nie znam. Raz piszę tak szczęśliwie, słodziutko z kupą emotikonek, a zaraz poważnie tysiąc pięćset sto dziewięćset i używając dawanej, jakże budzącej we mnie ciekawość gwarze starszej. No ten, bo pisałyśmy to ja byłam bardziej tą pierwszą. Tak w sumie, to czas przy tym wszystkim mnie zmienił baardzo. Raczej na pozytyw. Przemyślałam tekst pisany z rączek twych złotych i przyznaję Ci rację w 100%. Od dzisiaj muszę ćwiczyć, nie ma to tamto. c:

      Usuń
  3. Widać po ryjcu, że to nagłówek an Creative, a co do nagłówka, a raczej zapowiedzi to jest super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niekoniecznie, wielbię poprostu buźkę magazynki. Aktualnie robię dwie grafi na karzdej ta twarz ;)

      Usuń
    2. O.o
      prima aprilis? :D
      Cóż w niej ładnego, ohydna, nie znoszę jej O_o

      Usuń
    3. Jest bardzo ładna ._.

      Usuń
    4. A gdzie tam, nie mogę patrzeć na swoją doll, a z drugiej strony nie chce mi się zmieniać wyglądu .__.

      Usuń
    5. jest 2:1 przegrywasz, masz ładną twarz. Sory wine tu :p

      Usuń
    6. Nein, nein, nein! :D
      To może ja pokarzę realną twarz, to od razu i ta stardollowa Wam zbrzydnie :>

      Btw. ja już wiem jak wygląda całość tego nagłówka i jest BOOOOOOOSKI *-*

      Usuń
    7. pokażę*
      .__.

      Co ja mam, wiem jak się pisze, ale mimo to piszę inaczej i tak od kilku dni. Mi to by się odwyk jakiś od szkoły przydał, to się na pewno polepszy ._.

      Usuń
    8. TO POKAŻ :P Gwarantuję, że nie zbrzydnie.
      I co, poszło na Creative?
      Odwyk to i mi by się przydał :D

      Usuń
    9. Mi najbardziej to się przyda taki.. max. roczny odwyk od środy. Kolejno moje lekcje w ten przeklęty dzień: angielski, niemiecki, fizyka, niemiecki, biologia, chemia, geografia ._. No jakiś idiota układał plan na środę.. Jeszcze brakuje do tego historii, matmy i polskiego.. -.-

      Usuń
  4. Ojoj, będzie na co popatrzeć. Lubię, a tam... ubóstwiam wręcz grafiki na których coś się dzieje, które są ciekawe i wgl. Trochę nie przepadam za cieniowaniem za pomocą zmniejszana/zwiększania zaznaczenia, ale olać to. Myślę, że to będzie bardzo dobra grafika ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miguś, ależ ja to wszystko ręcznie zaznaczałam, nie używam zmniejsz/zwiększ zaznaczenie od wieków bo efekty są do bólu mierne. :c

      Usuń
    2. Aj, ja to tak tylko z wyglądu, na oko biorę Jagusiu.

      Usuń
    3. Co to za nowy nick Jagno? o.o

      Usuń
    4. Jakoś tamten mi się znudził :p

      Usuń
    5. Aguś, a czy ta praca na awatarze to twoja robota? *.*

      Usuń
    6. Da się kupić? *.*

      Usuń
  5. Z czystej ciekawości, no może tylko odrobinkę z nudów i z powodu braku weny graficznej przeczytałam cały twój blog od pierwszego posta. Moje krótkowzroczne paczały wymiękają.

    Co do grafiki - śliczna :)) Świetna sukienka (markowa...) i cieniowanie nóg ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. mistrzostwo sukienka i nogi!

    OdpowiedzUsuń