122#. Disco polo & najgorszy kebab w mieście.

Jagienka wybrała się z mamą na bazar do Falenicy. Bazar faleniczny to jest najliższy memu domowi bazar, można dogodnie wysiąść na PKP Falenica (jakbym jechała sama) i jest duży wybór. Cud i miód. Dostałam tam nawet bransoletkę i naszyjnik (ciekawe czy nie zapomnę nosić :P) od mamy. Po przejściu urokliwego bazarku, przedostaniu się przez wszechobecny tłumu i zasłyszeniu setek miłych rozmów wyszłam z mamą obładowana czarną rzepą i innymi takimi. Po drugiej stronie torów jest zaś kebab nazywany królewskim i powszechnie znany w szkole jako "najlepszy kebab w mieście". Postanowiłam się dowiedzieć czy naprawdę takie uwielbienie mu się należy. Stwierdzam, że to profanacja słowa kebab. Utarta marchewka i niewyczuwalne mięso, zwykła tortilla zamiast specjalnego ciasta. Dwie dyszki poszły się khem, khem. Oficjalnie oświadczam, że najlepszy kebab w Warszawie to "Diana", teraz w sumie ma nazwę "Bajka". Jest przy kinie "Bajka" na ul.Świętokszyskiej, rogu ul. Marszałkowskiej albo na odwrót. No cóż. Za to nie ufać temu falenicznemu.

Przechodzę od razu do grafiki:
miało być tło białe lub przezroczyste. Jest białe. Prawy przycisk i otwórz w nowej karcie.
Mimo prośby o białe tło, nie mogłam sobie darować chciażby tych akcentów z tyłu. Nie chciałam nudy. Teraz biorę się za nagłówek dla Gruu, potem mam jakieś randomowe coś i potem jeszcze hen, hen kolejka. Co do tego nagłówka - nie do końca mi się udała spódnica chyba. Mam dalej problemy z falbanami w grafice - w rysunku nie mam. Eh.
ćwiczenia, papier dzięki TLMedia (poszukać na DA)


Poszłam za radą wieczko robienia niezdjęciowych. Efekty marne. Porażkowe.
Słucham tego jakoś, wstyd mi, że chodzi za mną. Pozbyć się z głowy nie sposób.


Opinie? Kebab? Ćwiczenia?

3 komentarze:

  1. JAA UWIELBIAM JĄ,ONA TU JEEST I TAŃCZY DLA MNIEEE!
    Także,no..XD
    Strasznie podoba mi się spódnica,włosy i wszystko,tylko buty mi się nie podobają :3
    A ja byłam wczoraj w Warszawie XD
    Pozdrawiam,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie!!!ta piosenka mnie przesladuje!!mieszkam w lebie a tam caly czas jezdzi taki busik imprezowy i caly czas(nawet w nocy)!!!leci na full,a ta piosenka i przez caly dzien to jedyna piosenka ktora mi leci w glowie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. grafika niezła, ale te "ćwiczenia" w ogóle mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń