Zdjęcia + obróbka

W piękny wtorkowy popołudniowy upał wybrałam się z Natalią z mojej szkoły na spacer. Spacer ten skończył się kupką zdjęć które zresztą wyszły całkiem nieźle jak na coś z telefonu. Podobnie było też z Julią moją kuzynką btw. która za to chciała mieć ładne zdjęcia na blogu (by charczerka, pasek boczny). Zaczniemy od Natalii której zdjęcia obrobiłam dzisiaj bo są nowsze. Zaczynajmy :D

Fotograf: Agnieszka (czyli ja)
Ustawiacz póz: Agnieszka (znowu ja)
Modelka która godziła się na ustawianie: Natalia
Przeróbka zdjęć: Agnieszka (znowu ja)





Ogólnie fotki były cykane na placu zabaw niedaleko mojego miejsca zamieszkania i na pewnym nieruchliwym skrzyżowaniu na górce. Modelka pozowała dzielnie nie zważając na moje marudzenia i niewygodne ustawianie ciała. Swoją drogą nie widziała efektu moich 45-minutowych prac w Photoshopie więc mam nadzieję, że będzie zadowolona. 
Tymczasem przechodzimy do kolejnej modeleczki. 
Fotograf: Agnieszka (czyli ja)
Ustawiacz póz: Agnieszka (znowu ja)
Modelka która godziła się na ustawianie: Julia, na stardoll Kituchna z bloga by Charczerka
Przeróbka zdjęć: Agnieszka (znowu ja)
Scenografia: Agnieszka (ta sama co wcześniej)


Zdjęć było więcej, ale nie zostawiłam ich na komputerze a Julka gdzieś je posiała i ma tylko te dwa (a szkoda). Ogólnie zdjęcia były cykane na sylwestra w moim domu (tak, tak to wszystko co tam widzicie w tle to mój salon). Julia sama uszyła sobie koszulkę którą tu widzicie więc. No.

Opinie o przeróbce? A co sądzicie o moich modeleczkach? :D Na pewno obie są bardzo ciekawe waszych wrażeń (w sumie ja też).

27 komentarzy:

  1. Jakość zdjęć trochę "gryzie" po oczach, ale sama obróbka bardzo fajna nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mój aparat własny pogrubia bardzo więc korzystam z innych dostępnych środków :c Taki lajf.

      Usuń
  2. Ja chcę zdjęcie Jagienki, Jagienki nikt nie fotografował ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ci co fotografują Jagienkę są niewyedukowani w kwestii fotografii i Jaga przez to wygląda na każdym zdjęciu jak Mama z filmu Gillermo Del Toro. XD

      Usuń
    2. Obiecuję, że przy następnej okazji zrobię jej ładne zdjęcie :D

      Usuń
    3. Pff, jedno ramię źle wyjdzie i już nie przyjmę. Sorry wine tu. Perfekcjonizm mode on.

      Usuń
    4. Perfekcjonizmu mam po uszy na fotografii :P Nie martw się, poradzę sobie.

      Usuń
    5. W każdym bądź razie ja chcę ZOBACZYĆ profeszynal zdjęcie i naprawdę mnie nie obchodzi to, czy Dżoana będzie zadowolona, ma mnie urzec i być hipnotajzing! ^.^

      Usuń
    6. Wydaje mi się, że poczciwa Ines będzie bronila się rękami i nogami, więc nie byłabym taka pewna, że coś tam zobaczycie, ale mogę zdradzić że ma seksi łydeczki >D
      A co do obróbki jest pięknie, cóż więcej dodać.


      pozdróweczka,
      Solien

      Usuń
    7. Nie tylko łydeczki droga Natalio. Ma bardzo seksowne usta *.* Kaleka jest cała seksowna...

      Usuń
    8. a skąd ty drogi Kubo, masz takie informacje ?

      Usuń
    9. Aga nie lubi robić zdjeć sobie , ale znam ją dość długo . A droga kaleka lubi się pokazywać na Skejpie. I pozatym ma uroczego kota , który mnie nie lubi :<

      Usuń
    10. nie lubi cię, bo może jest zazdrosny, jak ktoś mówi, że Jaguś jest w calej okazalosci seksowniutka, to nie dziwota, że kociaczek dostaje szału >>.<<
      a z racji, że zyciem rządzą przypadki, to moze Ines wcale tak nie lubi sie pokazywac na skajpaju,

      Usuń
    11. Z kociakiem możesz mieć racje.
      _____________________________________
      Otóż Aga to człowiek , który jakoś dziwnie ujawnia mi dziwne fakty ze swojego życia O.o Oj naprawdę dziwne

      Usuń
    12. Kazdy w inny sposob rozumie rozne sprawy, nie oznacza to więc, że fakty z zycia Jagienkowego są dziwne, lecz, że ty je tak odbierasz

      Usuń
    13. Jeżeli już ja jako dziwnie dziwny człowiek mówię , że coś jest dziwne , to jest :>

      Usuń
    14. to wciąż oznacza tylko tyle, że to taki twój odbiór zaistniałej sytuacji,
      soryyy i can't but this is the real truth

      Usuń
    15. A ja mam na to jakoś odpowiedzieć? Wszystko zostało powiedziane a z byciem seksi się pogodzę. However. Zdjęcia raczej ludki tutaj nie uraczą, bo jak wprawnie zauważyła solien, będę się bronić rękami i nogami.

      Usuń
    16. mogę pożyczyć ci miotłę, pójdzie sprawniej

      Usuń
    17. Mam łopatę do odgarniania śniegu, monster truck wśród rzeczy do zapierania :D

      Usuń