129#. Niezachwyt czyli jak z dobrych przewidywań stolec wyszedł.

Nad pracą się bardzo starałam (i podejrzewam, że to jest powód dlaczego wyszedł kaszalot) ale jak to w życiu bywa wyszła paskuda. Eh.

Jestem zadowolona z cieniowania skóry i kłaczków, koronka też jest git. Za to krój sukienki wygląda nudno i twarz to syf. Taa... twarz jest wrogiem kompozycjii.

Zrobiłam 5 wersji bo jestem niezdecydowana. Bardzo niezdecydowana. Mama stwierdziła, że grafika się jej nie podoba. Ups.






Jak nie wygram wyprzedam. O ile znajdzie się chętny.

Muzyczka:


A wy kochani ludzie co sądzicie? 

111 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się wersja 3(limonkowa) i 5 (ostatnia). Osobiście podoba mi się grafika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Osobiście uważam, że jest prześliczna grafika.
      P.S. Do kiedy trwa konkurs ten na sim?

      Usuń
    2. Dziękuję i do dzisiaj XD Nie umiem się wyrabiać w czasie ostatnio.

      Usuń
  2. Nie wiem co powiedzieć. Może zacznijmy od tego, że grafika jest jedną z najładniejszych w ostatnim czasie. Bardzo podoba mi się cieniowanie sukienki i twarzy. Idealnie dopasowane tło do doll. Niezbyt podobaja mi się nogi. Twarz przypomina mi rysy twarzy azjatki. Całości jak najbardziej na TAK.
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? :o Nogi są moim bardzo słabym punktem bo nie zwracam na nie uwagi, swoją drogą są podobno moim najlepszym atutem w życiu realnym ale mimo wszystko ignorowanie - mode on. Dziękuję, kciuki zawsze mi się przydadzą :D

      Usuń
  3. xxemowaxx * mnie też bardzo podobają się te dwie wersje , ale chyba najbradziej ta ostatnia *_* Co do grafiki to jest przepiękna. Nie doceniasz się :D. Ogólnie bardzo podoba mi się sukienka i włosy. Jeśli ( raczej na pewno ) twoja grafika będzie w ankiecie , to na 100 % zagłosuję na nią :D.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnia miała być jako dodatek, nie planowałam jej jako pełnoprawnej wersji. :D Wszyscy którzy widzieli przedpremierowo mówili mi, że brzydka jak... no brzydka po prostu. Z góry o ile doczekam ankiety to dziękuję :3

      Usuń
    2. Tych co się pytałaś o tą wersje, to są głupi, ona jest piekna *_*.

      Usuń
    3. :3 Rumienię się jak dzięcielina na wsi

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jestem Szalona, mówię Ci :D

      Usuń
    2. Ty zawsze nią byłaś, skończ już wreszcie śnić xD

      Stare dobre disco polo :D

      Usuń
    3. Jeszcze :D trochę :D i :D ryjek :D mi :D zdrętwieje :D od :D tego :D uśmiechu :D

      Usuń
    4. Mogę dać krem na zmarszczki. Ew. rozstępy.

      Usuń
    5. To na twarzy mogą być rozstępy? O.O To wiele wyjaśnia. o.o

      Usuń
    6. No nie wiem, ale ten krem od rozstępów działa na wszystko. Nawet jak pryszcz wyskoczy to magiczny kremik go szybko pyk usuwa.

      Usuń
    7. To przesyłaj, zaraz ci adres podam, bo miałam konkurs recytatorski w piątek i jak na złość wyskoczył mi OGROMNY pryszcz na brodzie, widać go z odległości 50 metrów, więc DAWAJ TEN KREM I TO JUŻ!

      Usuń
    8. Moja mama go wygrała w krzyżówce jak była w ciąży. Kiedyś ksiądz do nas na religii, że makijaż to zło bo okłamujesz jak wyglądasz i do mnie nagle z tekstem wali co ja stosuje a ja: "Magiczny kremik na rozstępy". Jestem legendą. :D

      Usuń
    9. To czemu się tym kremikiem nie podzielisz? ; _ ;

      Usuń
    10. Bo to artefakt lat 90' tak samo jak talk z indii.

      Usuń
    11. No i teraz przez Ciebie będę płakać. T.T

      Usuń
    12. On już nie w sprzedaży, na pryszcza mogę polecić za to terapię łatwo dostępną :D

      Usuń
    13. Mów, mów, bo w poniedziałek do szkoły TT^TT

      Usuń
    14. Maść ichtiolowa (każdy to w domu ma nie udawać, że nie) nałożona na miejsce zamieszkania pryszcza. Do tego warto by jakiś czas tego nie zasłaniać. Odnawiać kurację ponownym nałożeniem co jakieś 2h.

      Usuń
    15. Zawiodę Cię, nie mam jej w domu T.T

      Usuń
    16. To rób jutro sprint do apteki. Kuracja trwa jakieś 10h może mniej i pryszcz się coraz bardziej wtapia w skórę.

      Usuń
    17. Mieszkam na wiosze, mam biegnąć 15 kilometrów do apteki? Jesteś okrutna ; _ ;

      Usuń
    18. W świbejach musi być apteka nie ma to tamto. Do sąsiada leć.

      Usuń
    19. Nie mam sąsiadów ; _ ;

      Usuń
    20. Tak się nie da żyć, wyślij kota z wiadomością i pudełkiem i dychą.

      Usuń
    21. A tak wgl. to mam ale mnie nie lubią xD I są daleko, bo mieszkam w domku jednorodzinnym oddalonym od innych jakieś 200 metrów.

      Usuń
    22. Ale mój kot się przekręcił. Jedynie Ty mi zostałaś, więc musisz przybiegnąć z Warszawy (tam mieszkasz? o.o) aż do zachodniopomorskiego i będzie kól.

      Usuń
    23. A ja jestem obsiana sąsiadami wszyscy znają, lubią. Przeprowadź się do Wa-wy. Bo u Ciebie strach się bać D:

      Usuń
    24. Zawsze jest PKP może dojadę za 2 lata.

      Usuń
    25. Eee tam, mogę wyjechać po Ciebie rowerem :D

      Usuń
    26. Oke, pojadę motorynką ale zwracasz mi za paliwo.

      Usuń
    27. Ale fakturę musisz wystawić... :)

      Usuń
    28. Okej, wolisz z eksport-import art. czystościowych, pogrzebowej, weselnej czy preferujesz ofertę wymiany szyb samochodowych? :D

      Usuń
    29. Hmm, chciałabym fakturę na artykuły pogrzebowe, ciekawie brzmi... ^^



      Usuń
    30. Przewidujesz zły koniec mej podróży? D:

      Usuń
    31. Wróżbita Maciej nie kłamie o.O To może lepiej nie jedź, ja jutro będę, koło szesnastej.

      Usuń
    32. Okej nasmaruje Cię podwójnie - magiczny kremik + maść ichtiolowa i się machniemy na alantan coby Ci usta nie pierzchły XD

      Usuń
    33. A do dłoni jakiś jeszcze kremik masz?

      Usuń
    34. To ja może lepiej idę już spać, bo żeby do Ciebie rowerem dojechać to muszę wcześnie wstać, czyli tak około dziesiątej.

      Usuń
    35. Powiedz o której ja mam wstać hę?

      Usuń
    36. To przecież logiczne że musisz wstać o szesnastej, ja już wtedy będę u Ciebie pod domem.

      Usuń
    37. wstanę o 13 i się odpicuję :D

      Usuń
    38. Eee tam, zobaczysz mnie, taką bladą, jak wampir, z jasnymi, podkrążonymi oczami, od razu będziesz wyglądać dwadzieścia razy lepiej ^.^

      Usuń
    39. się wykąpiesz w magicznym kremie wampiórze.

      Usuń
    40. Idę, nie wracam już dziś, jak jutro przed Twoim domem pojawi się osoba o wzroście 165 cm z wyglądem opisanym powyżej i granatowym rowerem to wiedz, że to ja.

      Usuń
    41. Oke czekam, daj znać na mejla jak będziesz.

      Usuń
  5. Aga kocham Cie

    JESTEŚ PO PROSTU ZAJEBISTA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak miks englisz perfektu i dojczlandzkiego :D

      Usuń
    2. Tia. Weź pomyśl co to była za faza na niemieckim jak nasza nauczycielka wgl. nie zna angielskiego.

      Usuń
    3. Nie wiedziała co to bicz, jak do niej tak powiedzieliście? o.O

      Usuń
    4. Nasz niemiecki przypomina jungle-party. Wszyscy chłopacy (no ok 1 nie) i 4 dziewczyny chodzą na niemca. Faza to mało powiedziane. Prawa dżungli nowa odsłona.

      Usuń
    5. A kto był Tarzanem? Pewnie Jagienka :D

      Usuń
    6. Jagienka jest nosicielem dziennika. :D

      Usuń
    7. DON'T STOP THE PARTY! ^.^

      Usuń
    8. Nofing lasts foreffa, soł lets dens cunajt lajk łill neva si de morning lajt, lets liv it ap łen de san gołs dałn, lets liv it ap łen de sun dołs daaałn :D

      Usuń
    9. To jest mój englisz perfekt. A tak w ogóle to refrenik piosenki Michael Mind Project - Nothing Lasts Forever feat. Dante Thomas, Nie umiesz englisz perfekt? ;_;

      Usuń
    10. Umiem acz piosenki ni panimajut, ni znajut i wgl. ni.

      Usuń
    11. Ugh, czyżby ruszjan perfekt? o.O

      Usuń
    12. Zawiodłam się na sobie ;_;

      Usuń
    13. Ale czekaj, zwolnij, chodzi ci o karmę, czy karmę dla psa?

      Usuń
    14. Twój wybór ma sens i tak i tak :D

      Usuń
    15. Yhym, czyli jak zrobię coś źle, to świat mi się odpłaci tym samym, czyli karmą dla psa, która może zawierać mięso? o.O

      Usuń
    16. Taka okrutność świata jest :c

      Usuń
    17. Zawsze można zatańczyć Harlem Shake ._.

      Usuń
    18. Albo próbować zfagocytować słonia.

      Usuń
    19. Jak kto woli :D

      Usuń
  6. Ale się spamik zrobił t^t
    A co do grafiki to wygrasz na 120 procent. Twarz jest ładna, taka trochę ewolucja, bo nie lubiłam Twoich twarzy o.O Nie podoba mi się chyba tylko jasne cieniowanie na dole sukienki. I SiM uratowałaś. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego spamienia to ja w życiu na oczy nie widziałam (a przynajmniej nie na moim blogu). Wygrać raczej nie wygram bo wygrałam ostatnio i zaraz będzie "zhejcić ją bo jest złem". uratowałam? XD

      Usuń
    2. Pani Madiszon, to nie jest spam, to są wyrafinowane opinie o nagłówku ;33

      Usuń
    3. Takie tam, opinie o kremikach.

      Usuń
  7. mi się podoba! nie wiem, czemu twoja mama jest na 'nie' ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama patrzy z perspektywy niestardollowej a ogólnie estetycznej. Może dlatego.

      Usuń
  8. Przejechałam kilkaset kilometrów tym swoim rowerem, zmęczyłam się i stwierdziłam że nie dojadę, więc zawróciłam przed samą Wa-wą. Nie będę miała kremiku T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to konto na Bloggerze, ups.. ? Zabiję moją siostrę, która mnie przelogowuje raz na moje pierwsze konto, raz na drugie i potem zapominam sprawdzić czy jestem na prawidłowym ; _ ;

      Usuń
    2. Będzie po tym postem 100 komentarzy, czy tego chcesz, czy nie. :D

      Usuń
    3. To mnie przeraża nie ukrywam D:

      Usuń
    4. Jestę groźnę.

      Usuń
    5. A tak wgl. to wróciłam już do domu. Spod Warszawy kawał drogi, do tego na rowerze- MASAKRA! Dobrze że przez całą drogę towarzyszyło mi kakałko. <3

      Usuń
    6. A tymczasem w Warszawie upał ja jem lody D:

      Usuń
    7. Upał? No nie wiem, u mnie 10 stopni, wieje wiatr i nie ma słoneczka ._.

      Usuń
    8. u mnie 5 celcjuszy w cieniu ale woda się wszędzie leje z dachów. Z 10 cm śniegu było.

      Usuń
    9. ALE ZA TO U MNIE ŚNIEGU NIE MA!!! BŁAHAHAHAHAHA!!! :O

      Usuń
  9. bez wiatru z mocnym słoneczkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SETNY KOMCIOR! Ile blogów ten post zawstydził? :D

      Usuń
    2. ale 50 jest moich :D Co do zawstydzonych blogów to chyba te z dyskusjami :D

      Usuń
    3. Ale nikt się jeszcze nie ośmielił pisać tylu komentarzy pod swoim postem ;c

      Usuń
    4. I Twoich jak na razie nie jest pięćdziesiąt ;_;

      Usuń
    5. :D Ladymiszel12 blogasek, post w którym był nagłówek na uzależnionych.

      Usuń
    6. Co za niesamowita składnia zdania, którego za Chiny NIE MOGĘ ZROZUMIEĆ ;O

      Usuń
    7. Aaaaa, już załapałam. Za utrudnienia przepraszamy.

      Usuń
  10. Na blogu ladymiszel12 był tak długi post. W poście tym w treści najdował się nagłówek na konkurs na uzależnionych. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam ten post :D Eeee tam, tam było tylko 60 komentarzy, to jest NIC! :D

      Usuń
  11. Nieziemski nagłówek wykonany przez nieziemskiego grafika z nieziemskimi zdolnościami z nieziemskiego bloga , z nieziemska liczbą komentarzy pod tym nieziemskim postem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapominajmy że nieziemska liczba komentarzy została napisana przez nieziemską osobę, jaką jestem skromna, nieziemska ja, nieziemska Marlesiu :D

      Usuń
  12. Naprawdę super! Jedna z twoich najlepszych prac. Klimat sam w sobie bardziej przypomina lato niż wiosne ale i tak moim zdaniem powinnaś wygrać. Podziwiam cieniowanie włosów! Super!

    OdpowiedzUsuń