For sale *new*/ Na sprzedaż *nowy*

Client which requested this graphic said that was no longer the owner of blog so she would not pay for it (Yey, reported speech). I can remake the template for blog from the autumn looking for spring looking or universal really easily or make other hair. btw. requests from clients like that are not accepted. If you just didn't pay for graphic I have made you are persona non grata for me. After buy I ll take off cenzura word

Klientka, która zakupiła tą grafikę powiedziała, że nie jest więcej właścicielką tego bloga więc za niego nie zapłaci. Tło jest do zmiany na życzenie klienta na uniwersalne albo wiosenne albo zmienić włosy. Swoją drogą klienci którzy nie zapłacili za grafiki są u mnie persona non grata i zamówienia w życiu więcej od takiej osoby nie przyjmę. Po zapłacie zdejmę cenzurę.

Graphic looks that way:



Starting price/Cena minimalna: 40 sd + commision
Minimal bid/Minimalne przebicie: 2 sd
Buy now/ Kup teraz: when price will satisfy me/kiedy cena mnie usatysfakcjonuje.

First offers?/Pierwsze oferty?

5 komentarzy:

  1. No to fajną miałaś klientkę ;) jaki ma nick ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , z tej strony MARYCHA (marlesia111-właścicielka bloga polish-graphic-sd.blogspot.com ) . Chciałam Ciebie serdecznie zaprosić na konkurs który organizuję razem z magazynem ! Czasu na oddanie pracy jest dużo ,a myślę ,że nagrody też fajne . Liczę na Ciebie ! Będzie mi miło jeżeli weźmiesz udział :)

    http://polish-graphic-sd.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-magazynem.html

    Zapraszam również do udziału w konkursie na grafika miesiąca - http://polish-graphic-sd.blogspot.com/2013/04/konkurs-na-grafika-miesiaca.html

    Myślę ,że masz bardzo dużą szansę na wygraną !

    OdpowiedzUsuń
  3. Poza z showroomu xD Kupiłabym ale nie mam bloga :3 grafika świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja cie. Mam identyczne buty co te w nagłówku (w realu).
    I ogólnie ślicznie.

    OdpowiedzUsuń