A tak w ogóle to ja jestem przechwałą

No to osiągi mam ogółem w tym miesiu :)
1. Barwny stardoll
Pierwszy raz trafiłam do ankiety na blogu który ma więcej niż 10 obserwatorów. Dostałam zawrotne pięć głosów. Wstawili mi tylko szlachciany tytuł przed nick ale oj taaam. Pomimo, że jakiegoś zaszczytnego miejsca nie dostałam, to jednak chyba zaczełam wierzyć lekko w swoje szanse na graficznym półświatku. A poza tym wygrała osoba na którą głosowałam na jednym z dwóch kompków ;) Screeny:











2. Stardoll-i-my (popularniej sim)
Znalazłam się w ankiecie. Moje największe graficzne marzenie z czasów gdy zaczęłam graficzyć. Nawet parę osób na mnie głosuje. A i historia lalki z nagłówka jest ciekawa. Stworzyłam ją dla własnej gry komputerowej. A na 3 dni przed końcem czasu wysyłania nagłówków na konkurs stwierdziłam, że choć w końcu odrzuciłam ją z gry, To przy parunastu drobnych poprawkach, mogę ją wysłać na konkurs. No i wysłałam :D Powiem jak dalekie od miejsce podium zajęłam gdy się tylko dowiem.

8 komentarzy:

  1. Przyznam że robisz ładne grafiki ale te włosy są takie dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na ciebie w ankiecie na SiM. ;D WYGRAAASZ na 100 ;o haha. :D Nie no, na 90% :D

    OdpowiedzUsuń
  3. twwój nagłówek na barwny to totalny nie wypał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha... właśnie dzisiaj oblukałam, że najczęstszą odwiedzaną przeze mnie stroną (tuż po Googlach), jest Twój blog? Oj Boshh... bywam tu częściej niż u siebie o prawie 1/3 wejść ha ha ha... ogarniasz, jaką masz fankę -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty weź na notebooku znajdujesz się zaraz za stardoll które jest na pierwszym. Ja nawet nie jestem na ostatnim XD

      Usuń