81#. Cameo lover

"Open up your heart to me      
   The sun won't shine if your not looking                        
    Baby love is all what you need 
   Dzisiaj tak sobie kimbrzyłam, wczoraj zresztą też. Nagłówek zrobiłam, kolejkę zamknęłam. Przyjęłam ostatnie zamówienie. Czuję się wolnym człowiekiem. Ot co.
 Postawiłam, na coś bardziej takiego, oryginalnego. No to dziewczyna puka do drzwi a te są otwarte i ona się na nich tak opiera zjefajniście ładnie. Ukochałam jej włosy. :3



Mogę liczyć na czyjąś rozważną opinię? Czy zawołać biegłego?

6 komentarzy:

  1. śliczny nagłówek ;D

    Vampirzyca_XF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujam :3 Ja też go lubię. Muza fajna mnie inspirowała.

      Usuń
  2. boże,to jest przecudowne, wszystko takie magiczne i ciekawe inspiruje i jest pięknie ogólnie *-*



    JAK ZROBIŁAŚ TĄ WODE?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodę pędzlem z devinatart'a który potem porozmazywałam conieco :3 Cieszę się, że Ci się Wiktorze podoba :D

      Usuń
  3. nie sądziłam, że ktoś jeszcze słucha (oprócz mnie :D) tej piosenki :D ♥

    OdpowiedzUsuń