77#. Wyjść poza ramy

Moja wizualna wizja tego frazeologizmu przelana na grafikę. Siedziałam nad nią 2 tygodnie średnio po 2 godziny dziennie. A więc była łącznie tworzona... 14+14... 28 godzin. To więcej niż doba. Poza tym w tym poście wyjdę te trochę poza ramy mojego prywatyzowania grafiki - zobaczycie kolejne etapy tworzenia. Jakby to Ziutencja ujęła "gotowi na dużo literek?".

  1. Zawsze na konkurs tworząc pracę zaczynam od tego - zarys tworzony w rzeczywistości na kartce. Jako, że nie chcę mi się ładować aparatu to narysowałam w pajncie którego nie umiem obsługiwać jak to mniej więcej wygląda. To na tym stopniu decyduje się na układ napisów. Tło, ubiór i kolory. Jednak jest to tylko zarys - jak wiemy wszystko jeszcz się zmienia.




2. Wykonywanie lalki - najlepsze jest rozmiarowanie -  ja zwykle tworzę lalki w rozmiarze powyżej 10000 wysokości - dzięki temu mogę dopasować wszystkie szczegóły. Zamieszczam jak pokolei zmienia się szczegółowość lalki



3.Dopasowywanie, tło, napisy, wersje - Niezawsze tworzę tyle wersjii. Jednak... no
tło:

Mjuzik:


Jak wam się podoba nagłówek? Myślicie, że Jagienkowa praca zostanie w tyle?

14 komentarzy:

  1. Jest świetny. ^^ Naprawdę się postarałaś. Masz spore szansę żeby wygrać ten konkurs. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod dużym wrażeniem. To twoja najlepsza praca w porównaniu z ostatnimi ; ) Muza fajna :D

    ada_laki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Muza mi się kojarzy z ciepłem właśnie :D

      Usuń
  3. Zacna praca milordzie! Jeśli twój nagłówek się nie pojawi to wbijam do Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez Ciebie i ten nagłówek mam kompleksy i przestaje projektować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projektinguj, nauczam Cię na działce w wakejszyn takie robić :D

      Usuń
    2. Do wakacji dużo czasu, więc projektować nie będę przez jakiś czas. Przez to projektowanie nie mam czasu na szycie :)

      Usuń
    3. Aj, to nie prodżektuj. Szyj ile sił w rączkach!

      Usuń
  5. BOSKIBOSKIBOSKIBOSKI . B O S K I !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I tak nie przejdę ale miło słyszeć takie słowa :D

      Usuń
  6. JESTEM PRZEKONANY ŻE TO WYGRA

    OdpowiedzUsuń