78#. A pod wodą są (nie)potwory

Ram pa pa pam pam paaaam... nagłówek pod wodą. Co z tego, że włosy nie falują? Who cares. Są żele takie co pod wodą utrzymają. Literka "ą" jest mojego autorstwa. A za prackę mam otrzymać ukochane Hb sukienkę :3 Wystarałam się i przełamałam. Nowe podpisy będą. Takie jak ten. Z duperelkami i napisem Jagienka z Warszawy i adresem bloga :3 Podoba mi się.
Pioseneczka:


Swoją drogą tekst jest fajny. Oznacza mniej więcej "zaklaszcz dłońmi jeśli pracowałeś ciężko" Toteż klaszczę :D

6 komentarzy:

  1. Nagłówek świetny :3
    A mam pytanie, skąd ściągasz czcionki ? Bo ja ściągam z www.webpc.pl/czcionki/, ale mi chodzi o takie podświetlone ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa... to nie jest kwestia czcionki :3 W photoshopie(a może i gimpie?) kryje się coś nazwanego "style" - owe style ściągasz z internetu (na chomiku są niezłe) i klikasz. Możesz tak robić nie tylko z tekstem ale i z każdą rzeczą. W razie jakichś pytań mogę poinstruować c:

      Usuń
  2. Podnieciłam się tym ciałem :O

    A tak w ogóle to czemu na nagłówku jest bombka? No a może ja źle widzę? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xylogelena jakże podniecanie ciałem? Nie pomyślałam nawet, żeby się taka rzeczółka zadziała :3 W nagłówku nie bombka a podpis. Chyba jeszcze nad nim co nieco popracuje :/ Bo rzeczywiści taki "bombkowy"

      Usuń
  3. Ja uważam, że to najładniejszy ze wszystkich nagłówków. Tutaj włosy tak ładnie wyglądają a na innych tak jakby ( nie wiem jak to określić..) odstają, albo są spłaszczone do czoła. ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę o_o Jakich ja doznaję pod tym lejałtem szoków.

      Usuń