75#. Co bardziej foremna liczba to zmieniam technikę

75 grafika - Jagna technikę zmienia. Wiem, wiem, że ja się nie mogę opamiętać z technikami ale, cóż. Dalej nie jestem pewna czy zostanę przy tej, tej czy przy tamtej, hamtej. Nie przesadźcie tylko z krytyką bo i tak wiem iż jestem beztalenciem i oryginalnie nie jest. Chociaż w sumie takiej techniki jeszcze u nikogo nie widziałam. Bardzo ważne, co wy w ogóle o tej technice myślicie?







Włoski dla początkujących - warunek - podpis iż moje wykonanie.

7 komentarzy:

  1. Nagłówek śliczny, ale dodałabym jakiś srebrny naszyjnik i bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. nagłówek super ja też brałam udział w tym konkursie mimo, że nie jestem graficzką no ale dobra ...

    http://barwnystardoll.blogspot.com/2012/02/konkurs-na-nagowek.html

    huhuehue ohydna huehuehue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj, nie przesadzaj. Jak dla mnie to tylko ciałko jest przetrącone bo widać zdjęcie ze spodu ;) Jak na niegraficzną łosóbkę to jest pięknie bardzo :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję C: Pierwsze jakie robiłam konkretnie z mózgu. Bez żadych zdjęć :D

      Usuń