77#. Podwójne szczęście + grysikowe rozterki

Przytoczę prośbę zamawiającej:
Wymiary [...] najlepiej: 950x 750
Nagłówek z dwoma dollkami: MegaNieznajoma i mary-lynn49
Mary-lynn49 musi mieć blond włosy, ale nie nazbyt miodowe :D
Ogólnie coś eleganckiego, ale żeby nie było zbyt poważne :) Kolorystyka: beż, biele, pastele.
Za dolkami chciałybyśmy jakieś wieszaki z ciuchami i taras - tam zachód słońca i wieża Eiffla
Jak widać, pospełniałam wszelakie prośby:


Napis Essently jest napisany moim własnym kuropazurastym pismem.
Włosy wykorzystane w nagłówki (dla grafików, którzy z różnych powodów nie mogą zrobić własnych):


 MegaNieznajoma - podczas pracy i po skończeniu:




I parę grysikowych rozterek dla Migusi:


Przypominają mi trochę wytwory z bloga życieiśmierć(c). Na koniec tego długiego posta piosenka inspiracyjna:

plus niedługo dodam tło

9 komentarzy:

  1. Mam żelki, mam żelki... :D
    Dziękować Ci bardzo Jagusiu, mam fajny pomysł na wykorzystanie ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, nie wyżryj wszystkich odrazu! Z bratem się też podziel!

      Usuń
    2. Nie podzielę sie z nikim! Muhahaha...

      Usuń
  2. Kocham tę piosenkę. Nagłówek naprawdę mi się podoba, masz talent dziewczyno :3

    OdpowiedzUsuń