Wyniki Loterii

losowanie 1
Mamy 33 obserwatorów więc czas na rozstrzygnięcie loterii.

Numerek jeden czyli Hot Buys Tank
(zgłosiło się 6 osób)

1 - radek06
2 - ELIZABETSUPER11
3 - Vampirzyca_XF
4 - Bella222x
5 - Oluchowa
6 - agata220897
losowanie 2

Wygrywa Vampirzyca_XF


Numerek dwa czyli Structured Gem dress
(zgłosiły się 3 osoby)

1 - znix
2 - Oluchowa
3 -oliwka7112(nie wybrałaś numerków więc wybrałam je ja)

Wygrywa Oluchowa









Numerek trzy czyli voile gift
(zgłosiły się 3 osoby)

losowanie 3
1 - madlenstokrotka
2 - wieczko6
3 - oliwka7112 (znowu wybrałam ja)

Wygrywa wieczko6


W tym przypadku mam skomplikowaną sprawę, okazało się, że sukienki nie da się wystawić (ciekawe, że miesiąc temu jeszcze było można) Toteż wystawię co innego. Mogę jedynie przepraszać. :c


























Numerek cztery czyli Christian Dior tribute coś tam coś tam
(zgłosiło się 6 osób)

losowanie 4
1 - radek06
2 - madlenstokrotka
3 - wieczko6
4 - znix
5 - Bella22x
6 - agata220897

Wygrywa wieczko6











I zaraz się posypią gromy. Wieczko6 wygrała 2 razy. Od razu tłumaczę, nie zastrzegłam na początku, że dwóch rzeczy nie może wygrać ta sama osoba toteż teraz wieczko bym pokrzywdiła. Także jest to wina TRNG który miał zero oryginalności. W losowaniach z sześciu wybierał 3 a w losowaniach z trzech - 2. Toteż mnie nie winić. W kolejnych loteriach które będą napewno wykorzystam wiedzę zdobytą w czasie tych losowań.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Napewno poszczęści i się w przyszłej loterii c:

      Usuń
  2. dziękuję ;) A co z tym nagłówkiem za 57 sd co zamówiłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię go, skóra już jest włoski są w banku, a ciuchy mają tylko zarys. Toteż musisz poczekać.

      Usuń
    2. Pech :/ na następny raz sprubuje

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nic :) spróbuje w przyszłej loterii
      elizabetsuper11

      Usuń
  4. dobrze poczekam nie musisz sę spieszyć byle tylko ładny był ;) a jak będzie gotowy wystaw coś w bazzarku za 57 sd. ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń