74#. Hell-o

Co się stało z numerem 73 ? Aktualnie nie mogę go wstawić bo jest to grafika konkursowa ale od razu po ogłoszeniu wyników go dam. Grafika którą widzicie to jedna z trzech doll nad którymi planuje robotkować dla TEGO magazynu (chociaż w sumie brakuje mi na niego czasu, ostatnio za dużo się dzieje :P). Ok nie będę ględzić. Najpierw grafika:
To cieniowanie jest według mnie jakieś...dziwne, nie jestem w każdym razie co do niego przekonana. A moja doll wygląda jak smutny Kermit:
Te oczy, usta. Wszystko takie smutno kermitowe ale podoba mi się bardziej niż jej poprzedni wygląd. Blog też ma lekkie zmiany w look'u. Na boku pojawiła się kolumna. Oczywiście z powodów wygody.
 Normalnie mnie bierze nerwica jak patrzę (czy może paczę?) na ilość grafik do przejechania by zobaczyć obserwatorów czy chociażby partnerkę - K.A.T.I.E. a może raczej Migonettę także tworzącą grafikę, że nie wspomne o kuzynce Charczerce. Kolejną sprawą jest ilość obserwatorów. Jestem naprawde szczęśliwa, że przez 9 miesięcy blog uzyskał 17 obserwatorów. Następna sprawa do poruszenia. Będę miała 14 lat :) To już 21 stycznia. Cieszyć się czy płakać ?


Nie zagaduję. Komentujcie bo mnie ciekawi co z tym cieniowaniem wrednym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz