Włosy do pobrania


Wszyscy dają włoski do ściągnięcia więc dam i ja - jako prezent 14-sto urodzinowy. Siedziałam nad nimi jakieś 1,5 godziny więć jak na mnie to naprawde sporo (zwykle jest to 15 minut). Tylko trzy kolory ale za to te najbardziej uniwersalne, no i 2 typy fryzur. Miodowy blond, rudy wpadający w wiśnię i ciemny kasztan. Normalnie nazwy jak z reklamy "palette"*. Przed ściągnięciem klikacie na obrazku prawy przycisk myszki potem "open in new tab" bądź "otwórz w nowej karcie" (mam angielski komputer). Jedyny warunek? Napiszczie, kto stworzył dane włoski (czyli ja) i jeśli będzie wam się chciało to dajcie adresy do swoich prac. Z chęcią je zobacze i kto wie? Może dodam się do obserwatorów :) Akcja zapoczątkowana przez wieczko6 (http://grafikawieczko6.blogspot.com/) bardzo się rozwija. Włosy stworzyła już xXEwelina1996Xx (http://xxewelina1996xx.blogspot.com/) i moja partnerka od mądrzenia - Migonetta/K.A.T.I.E. - (http://migonetta.blogspot.com/).No więc teraz i ja. Kopiujcie ile będziecie chcieli.


edit: Jeszcze 2 wersje włosów do wykorzystywania na tych samych zasadach.

6 komentarzy:

  1. Pobieram i myślę, (na pewno się przydadzą)... ;) Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedziałabym prędzej, że akcja rozpoczęta przez gbbbe... Mniejsza z tym. Super fryzurki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja, rzecz jasna napoczęta została przez Gbbbe ale wtedy to się nie rozniosło jakoś po Polskich grafikach stardollowych a po akcji wieczkowej. Dziękuję :D

      Usuń
  3. wykorzystałam dwie z twoich fryzurek w nagłówkach możesz je znaleźć na moim blogu graphics-for-you-from-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń