61#. Lady gaga - ćwiczenia z cieniowania

Wiem, wiem, że za dużo na tym blogu jest grafik lady gaga ale jakoś ma fajne zdjęcia i piosenki. Wcześniej z jej zdjęciem wyszedł interesujący nagłówek. I taki miałam dialog w myślach :
- Eeeee... nudno
- Ooooo, zdjęcie kartonu jaki ładny karton
- Jagienko ty tylko o jednym ! Kartony i paczuszki już wyszły z mody.
- Aleeee...
- Zajmę cię - zrób grafikę.
- jaką ?
- ładną.
- z kim ?
- a z kim chcesz. Z kim chcesz ?
- Zawsze jak robiłam z lady gagą to wychodziły...
No i zaczęła moja część robić, i robić oraz robić. No i się porobiło. Kartonowe myśli niepodziałały zbawczo a masakrycznie ! Powstały te oto niedzieła :

(aby zobaczyć kliknij czytaj dalej)



Podczas robienia :




Szczerze mówiąc, gdybym niezrypała twarzy to by było nieźle. W każdym razie jest  lepiej niż za 1 razem gdy próbowałam z tą techniką (kliknij tu i zobacz). Będę wdzięczna za wszystkie rady na przyszłość co do tej techniki.
A wy co sądzicie ? Czekam na komentarze :)

6 komentarzy:

  1. hmm....nie jest tak najgorzej ale i dobrze nie jest...ale nie martw się nikomu nie wychodzi za każdym razem :) + wg mnie praca 'podczas robienia' jest całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem mogło by lepiej wyglądać, gdybyś zrobiła oczodoły

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagienko- jak się nudzisz- dokończ mój nagłówek. :). Grafika podczas pracy ładna, ale efekt końcowy- mógł być lepszy.
    PS.: Na maila prześlę ci te wyglądy.
    PS2.: Grafiki Jagienki z Warszawy XD

    Anna Danuta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,że nakładasz plamy barwne,ale czemu rozmazujesz? o.O to jest dla mnie niepojęte. Przy takiej technice nakłada się coraz więcej coraz mniejszych o bardziej zbliżonych odcieniach plam barwnych i wychodzi ładna graficzka,a tu jest jedynie dobrze zaczęte,słabo dokończone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde Wawsiu ? Ja dalej nie do końca ograniam tę techniki mieszam je i niszcze. Dziękuję za koment bo te twoje zawsze dają do myślenia jak zrobić to, to.

    OdpowiedzUsuń