60#. Pamiętacie dawną obietnicę ?

Pamiętacie jak dawno, dawno temu zapowiedziałam sklep. Zapowiedziałam go na początek września a już 3 dnia po zapowiedzeniu był zrobiony. Czemu go nie wrzuciłam ? Już wam mówię (kliknijcie czytaj dalej)

Leniwa Agnieszka zapomniała o nim i posłała do kosza na śmieci. Parę dni temu odgrzebywała stare foldery - w tym ten oto "śmietnik graficzny" i co znalazła ? Najpierw to :
i się Agniesi przypomniało. Czemu nikt mi niepowiedział ? Nieprzypomniał ? pomyślała leniwa Agniesia. Od tego momentu Agniesia przeszukała cały śmietnik graficzny i znalazła spojler ale go nie dała do tej notki bo miał złe rozszerzenie. Na koniec znalazła sklep, skończony w takim stanie w jakim go pozostawiła. Sklep ten wygląda tak :

Co sądzicie ? Chcecie więcej takich kolekcjii ?

2 komentarze:

  1. Ja pamiętam...ale jakoś tak nie wiem nawet czemu Ci nie przypomniałam :)
    + chcę więcej tego typu grafik...ale zrób jakieś dodatki...bransoletki, torebki kapelusze itd..
    a może zrób cos na jesień/zimę...wiesz..płaszcze..kozaki, botki, najlepiej dużo brązu i szarości...no już coś wymyślisz ;)

    OdpowiedzUsuń