Sprostowanie

Pragnę sprostować zaistniałą sytuację między mną a Lady-AgaGothic oraz moje zachowanie ( Dopis w dole posta ) tu cytuję :

"Truskaweczko (lady-AgaGothic) To jest praca dla ciebie - swoisty remake - pewnie ci się nie spodoba jak znam życie ale mówi się trudno. Skoro nasze nagłówki i grafiki ci się nie podobają to ich u nas nie zamawiaj bo tylko tracimy czas na robienie tych remake'ów. A ty za nie i tak nie zapłacisz... Na tym kończę swój wywód. (nie miałam na celu urażenia cię lecz podania faktów)"

Według prawa prasowego (nie pamiętam którego) w razie urażenia kogoś trzeba zamieścić sprostowanie oraz uroczyste przeprosiny, a więc pragnę cię bardzo przeprosić za moje zachowanie. I oświadczam, że w ramach rekonpensaty za swoje niegodne zachowanie udostępniam Ci grafikę nr.31 za darmo do pełnego dożywotniego wykorzystania. Pragnę jednak napomknąć o tym iż jeśli dalej czujesz się obrażona możesz domagać się także darmowej reklamy w pasku bocznym na tym blogu.


Z wyrazami skruchy,
aga19988    

2 komentarze:

  1. Nie wiem za co ją przepraszasz. Jeżeli jej się nie podoba to niech zamówi u kogoś innego ale za to zapłaci 250 sd zamiast 10. I po co wy się męczycie jak ona wam nie płaci. Kupowanie nagłówków to gra w ciemno. Albo ci się spodoba albo nie. A jak się nie płaci to sie jest oszustem i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cios.mocny - przeczytaj proszę wpis w mojej GB zrozumiesz o co mi chodzi

    OdpowiedzUsuń