Nadchodzi rewoluszyn :-D

Jak zapewne wiecie od niedawien dawna używam fotoszopy (ach, odwala mi dzisiaj). No więć - dziś nadszedł upragniony przeze mnie dzień by ujawnić swój prawdziwy talent (tak, tak - przybrać pozę narcyza). Chciałam zrobić nagłówek dla Lady-AgaGothic i całkowicie zmieniłam styl (swój ! nie lady-agigothic !) tworzenia nagłówków. Ciekawi was co wykombinowałam ? Otwórzcie swe oczęta na moją nową grafikę :

powiększ by zobaczyć w HD

Śliczna, prawda ? Tyle, że ta technika jest - ( no cóż ) okrutnie pracochłonna. Co to oznacz dla was ? :

  • grafiki będą piękniejsze :-D
  • grafiki będą pracochłonniejsze
  • grafik będą droższe :-(
Założyłabym się, że zaraz usłyszę sławetne "czemu droższe ?"
I znowu udzielę wam inteligentnej odpowiedzi w punktach :
  • poświęcam swój czas na te grafiki - mogłabym go przeznaczyć na np. szlajanie się po ulicach
  • na innych blogach - grafiki nawet bardzo gorsze (nie chcę nikogo urazić) kosztują od 50 wzwyż (tfu !)
  • moje ogromne narcyztwo i zachłanność
  • za bardzo mnie bolą palce żeby pisać więcej :-p
I jak wrażenia ? Cennik zmienię już wkrótce 0_0

P.s. (żeby nie było !) - Tło nagłówka pochodzi ze strony http://www.sumopaint.com/

1 komentarz:

  1. Wg mnie grafika jest dużo dużo lepsza. Nie martw sie reakcją na droższe ceny...ludzie pomarudzą, pomarudzą ale i tak w końcu kupią, w sumie to to jest sprawiedliwe, bo więcej pracy wkładasz.....
    tak czy inaczej ślicznie...ah i piąteczka

    OdpowiedzUsuń