126#. Atelier + urodziny


Jak  widzicie na blogu zaszło dużo zmian (DUŻO?):
- Adres zostaje już na prawdo podobnie zawsze zmieniony na graphic-atelier.blogspot.com czyli w wolnym tłumaczeniu pracownia graficzna. Przymierzałam się do zmiany nazwy już od wielu miesięcy jednak cały czas brakowało mi pomysłu na coś oryginalniejszego i odwagi. Aż tu nagle słówko atelier zawitało w mojej głowie. Zakwitło przy przesiedleniu się na komputer który ma u mnie ksywkę "Hybryda". Owa hybryda ma parę dużych wad:
a) Internet pojawia się i znika, i znika, i znika;
b) Jak się poruszy komputer to mimo, że jest laptopem się wyłącza.
c) W tutejszym fotoszopie nie działa operator tekstu. To bardzo utrudnia życie.
d) Nie mam tu pierdyliarda czcionek, ani setek pędzli więc prawie cały czas bawię się w Zosię samosię.
e) To jest Windows XP. Bardzo denerwujący Windows XP.
f) Nie ma moich programów ani póz. Wszystko szukam na bieżąco.
Ale ma też dużo plusów:
a) W ogóle jest na nim fotoszop
b) W ogóle jest komputer.
c) Udało mi się na nim zainstalować tablet bez płytki instalacyjnej.
d) Ma w miarę nie dziwny kontrast.
e) Ma największy ekran jaki kiedykolwiek spotkałam.
f) Jest dość szybki.
g) To jest Vaio. Vaio są dobre, klawiatury też.
- Znika funkcja dodawania komentarzy z anonima. Pan Anonim wie czemu i wie, że mogę na niego nasłać policję.
- Jagienka świętuje 15 lecie swojego istnienia i imieniny też.
- Nieco zmieniam technikę cieniowania. Kiedyś stosowałam podobną i nie wiem czemu porzuciłam.
- Będę przyjmować zamówienia tylko, kiedy będę w potrzebie SS lub stardollowej waluty.
- Zmienię i zaktualizuję zakładki jakoś w czwartek.

Co do nagłówka jestem dość zadowolona. Futro miało być z merynosów ale się w końcu zdecydowałam na klasyczne. Robiłam trochę eksperymentów ze światłem.


I tło i nagłówek zagoszczą na dość długo czas na blogu. Znając moją ospałość i inne takie.

Ostatnimi czasy skompletowałam moją trójcę ulubionych artystów. Są to: Ladyhawke, Lana del Rey i od teraz Sky Ferreira.


Podobają się zmiany? Jak nagłówek? Były problemy ze znalezieniem bloga?

8 komentarzy:

  1. Nadal jest anonimek :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile zajęła (czasu) Ci ta grafika? *_*

      Usuń
    2. Zapomniałam z rozbiegu o usunięciu anonimowości. Już poprawiłam. :3
      Grafika zajęła mi jakieś... 8h łacznie. Odejmując oczywiście gadu-gadu, jedzeni, sen i tego typu.

      Usuń
  2. Jak tu weszłam to myślałam, że blogi pomyliłam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się na blogu z tłem i wszystkim cudownie, oprócz tego że troche za dużo cieni i tego wszystkiego naraz na sobie jest bardzo dobrze. + Sky jest zajebista :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co czarować. Jest po prostu zajebiście, szczena opadła *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacna grafika. :3
    Windows XP jest spoko. :D Używam od kilku lat i wg mnie jest najmniej skomplikowany spośród wszystkich. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jagno!Ja Cię strasznie przepraszam,że życzeń Ci wczoraj nie złożyłam!Wybacz mi proszę!
    Także tego,wszystkiego najlepszego,żeby Ci w szkole dobrze szło,żebyś same 6 miała,żebyś dalej rozwijała się graficznie,no i żebyś nie przestawała stworzyć grafiki :*
    Co do wyglądu bloga to niesamowity.Zakochałam się po prostu *___*
    Pozdrawiam gorąco ;3

    OdpowiedzUsuń