142#. Closing Time

Kurcze, bardzo podobny post napisałam rok temu i do teraz trzymam jego kopię roboczą. No ale miałam wtedy infantylniejszy styl pisania toteż czemu by nie napisać tego samego po raz drugi. No więc tak kochani - grzmiało o tym troszkę, Ewelinka o tym napisała do mnie na stardollu i to prawda. Odchodzę. Wiecie, stardoll to taki garnuszek ludzi z problemami, każdy z nas jakieś ma i jak się z nimi upora to próbuje wysuszyć bagno w które wszedł i się z niego wyczłapać. Bo to ucieczka od realnego życia i wgl. bzdety. Nie chcę wpadać w moralizatorski ton, bo za dobrze go znam. Zwłaszcza we własnym wydaniu.

Większość rzeczy załatwiłam ale jak ktoś coś jeszcze do mnie ma to jest tydzień na napisanie na maila: aga19988@gmail.com. ew. na gg na numer 45498008 Potem już mnie nie złapiecie. Jak są jacyś z którymi chcę utrzymać kontakt mają moje dane interpersonalne. Nie wiem, jeszcze coś chciałam napisać?  Dziękuję, że byliście, oglądaliście i komentowaliście. Każdy was komentarz przeczytałam i praktycznie każdy z nich pamiętam.

No i dopięłam swego. Chciałam, żeby moje nagłówki były na 3 blogach. Uzależnionych co udało mi się dopiero dziś, Ciekawszym i Sim. Udało się. No i kto powie, że wytrwałość nie popłaca?



Ogólnie uważam, że to moja najlepsza grafika a zdecydowanie najbardziej pracochłonna. Całokształt możecie obczaić na uzależnionych.


Prosto, wiosennie, pastelowo. No i z mapowaniem bo czemu by nie. To moja ostatnia grafika na tym blogu, a ja się nie rozpisuję. Cholewka.

Może jeszcze co do bazy zapraszam was na szczęśliwą siódemkę Nicole, która teraz ma moją posadkę. (Masz moje full błogosławieństwo). No i może tak na koniec, powiem wam, że to ja byłam tym przestrasznym anonimem z bazy przed czym zapierałam się rękami i nogami. Hmm. Projekt OY - czyli ostatnia graficzka to był skrót myślowy od skrótu myślowego - odeyście. Więc no. Blogasek będzie dalej czynny więc nie płaczcie foczki będzie można tu zajrzeć. Wam polecam też wykaraskanie się z tej żrącej kasę stardollowej kompanii. Realne życie jest fajniejsze jak się je dobrze rozegra. ;) 

No i jak macie jakieś wspomnienia ze mną, coś o mnie myślicie to napiszcie tu. Chciałabym się miło pożegnać ze stardollem.

P.s. - jak zobaczę komcie, wiadomości typu 'oddaj konto i tak nie używasz' to zatłukę. Image'u moich paru lat tutaj nie oddam.


Co sądzicie o grafice? Jakieś miłe wspomnienie? Podzielcie się. 

Ja dorzucam piosenkę Cohena której teledysk wywoływał u mnie koszmary w dzieciństwie:

I dziękuję wszystkim którzy oglądali moje grafiki, komentowali, chwalili i krytykowali. Kochani jesteście, Całuski.

21 komentarzy:

  1. Dowiedziałam się troszkę wcześniej, ale byłam bardzo rozczarowana. Jedna z najlepszych graficzek odchodzi ;-; Ale rozumiem Cię, co się zaczęło to kiedyś musi się skończyć ;/ Przykro mi :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak już Ci pisałam, grafika jest cudowna ♥

      Usuń
    2. Eeee, niektórzy wiedzieli z miesięcznym wyprzedzeniem bo zrobiłam sobie miesiąc pomiędzy odejściem a pobytem wcześniejszym. Mój cytat, że każdy pisze kiedyś pierwszy post i ostatni post bardzo na miejscu. Stardoll przestał mnie interesować kiedy moje życie prywatne życie rozkwitło. Teraz mam więcej znajomych, obowiązków, i rano nie narzucam na siebie drugiej rzeczy pod dłonią. W każdym razie dziękuję baaaardzo za komentarzyk. :)

      Usuń
    3. Zawsze będę Cię pamiętać ♥

      Usuń
    4. Oj, wyobrażam sobie Ciebie za 60 lat i takie 'A wnuczki wiecie, znałam kiedyś taką Jagnę.... chyba chleb wypiekała ale robiła coś dobrze' :p

      Usuń
    5. Oj, Aguś, Aguś! Nie znałyśmy się długo ale i tak Cię Koffammm ! <3 A co do wnuczków, haha może tak będzie ;p

      Usuń
  2. Pamiętam jak się poznałyśmy, ty jako anonim :p Było tak zarypiaszczo że mi powiedziałaś że jesteś Jagiełło, a ja taka zawstydzona, bo to Aga! A ja taka tam przyziemna Nicoleka :p Całe szczęście nasza znajomość się nie kończy, bo tego bym chyba nie przeżyła :*

    Och razem na zawsze <3

    Twoja Nicoleka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pamiętam a ja cały czas miałam rozkminy 'Cholera, powiedzieć czy nie powiedzieć? Oto jest pytanie.' Ja takie, 'Kurna, to Nicoleka, ona tak dobrze graficzy pewnie ma mnie za jakiegoś przytyłczaka'; Nawet nie sądziłam, że ty jakiś wyższy stopień szacunu. :p No całe szczęście, smsiki 4eternity. Wgl. jakby ktoś czegoś chciał to mianuję Cię na wyższego menadżera. :P

      Twoja Jagiełło. :D

      Usuń
  3. Aguś kochanie ty moje, będę tęsknić ( ale pamiętaj masz pisac na gg a nie :P ) już dawno o tym rozmawiałyśmy co nie :D ? Na każdego przychodzi czas i mnie to czeka za niedługo ;) Oczywiście już ci mówiłam wcześniej że grafika jest super ale powiem jeszcze raz genialnie. Tło zachwyca *-*. Co tu dużo mówić. Będziemy tęsknić :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, wiem. Ale nie wiem, czy będę miała prywatne gg, może numerem telefonu ci rzucę. No dawno, dawno. Trzeba przyznać. Dziękuję, tło to tyle zabawy mi zapewniło przy obróbce końcowej koloru. No to tęsknijcie, ja zawsze lubię jak ktoś za mną tęskni bo to najlepiej świadczy o człowieku jak się za nim tęskni. :)

      Usuń
  4. No więc tak. Na początku chciałam powiedzieć całą prawdę na temat twojej twórczości itp. Nie będę obwijała w bawełnę. Od samego początku twoje grafiki mi się strasznie nie podobały (na serio te od początku). Starałam się omijać cię szerokim łukiem, wszystkie twoje prace itd. Na pewien czas zapomniałam o tobie, że nawet sobie żyłaś, robiłaś. Po pewnym czasie gdy zobaczyłam twoje prace zobaczyłam strasznie duże postępy. Nie byłam nawet do końca pewna czy to tak na prawdę jesteś ty czy to twoja kuzynka dalej pisze na blogu. Nie na piszę jednak, że byłam dozgonną fanką twoją techniki - bo tak nie było. Nadal coś mi w niej nie pasowało, i nie zachwycała ona mnie jak np, Marcelq. Na pewno masz całkiem inną technikę, jesteś bardzo kreatywna, masz cudowną charyzmę, za to cię cenię i kocham. Drugą taką samą osobę byłoby mi bardzo ciężko znaleźć. Widząc ile trudu, cierpienia, czasu poświęciłaś na dopracowanie swojej techniki czuję do ciebie wiele podziwu. Wszyscy chyba wiemy, że byłaś najpracowitszą graficzką stardollową. Pamiętam jak napisałaś kiedyś, że tak na prawdę to talent nie jest ważny i się tak bardzo nie liczy, a ważniejsze jest zacięcie do czegoś (coś w tym stylu). Myślę, że wszyscy graficy ze stardoll powinni czerpać z ciebie jak najwięcej inspiracji, ale do tego jak dojść do tej ich upragnionej "sławy" i wyrobionego warsztatu. Pamiętam jak napisałaś do mnie pierwszy raz kiedy załatwiałaś konkurs razem z Igorem (ten wieloetapowy). Czułam się wtedy jakby co najmniej pisał do mnie prezydent USA (i nie przesadzam tutaj). Nagle potem okazało się, że nie jesteś nadęta, ubrana w piórka i nie wymieniłyśmy ze sobą tylko trzech zdań :) Myślę, że gdybym miała wymienić plusy straconego czasu na granie na stardoll to znajomość z tobą byłaby jedną z pierwszych rzeczy. hahah nie zapomnę rozmów na skype- Aga mokre włosy zawinięte w szlafrok tematy wprowadzenia "Fabiana" za którym tak na prawdę miałabym być ja hahahahah Moje rozkimny o odchodzeniu lub porzuceniu starej tożsamości. Przepraszam Cię, że raz gdy dodałaś szczęśliwą siódemkę pozwoliłam sobie siebie z niej usunąć hyhy Na prawdę wtedy bałam się jak mówiłaś "zmień tak jak jak było, nie zmieniaj jak ja zmieniam w kółko bo odejdę". Potem jakoś z braku mojego i twojego czasu się oddaliłyśmy od siebie, a szkoda. Tylko nie usuwaj mnie z fejsa bo już potem nigdy cię nie znajdę tak się ukrajesz niecna niewiasto Jagiengo z Warszawy. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Achhh, nie zapomnę jak pierwszy raz ujrzałem twe graficzki (pomyślałem sobie- OGFWHBS Jaki ta dziewczyna ma talent. ), i straaaasznie chciałem twoją graficzkę, nie ważne jaką. Ważne oby to było twoje dzieło. Każda z twych grafik to część Ciebie. Ja również mam nadzieję, że będziemy mieli jakiś tam kontakt. A co do graficzki, znasz me opinię (Tatara z sądołowa- nie zapomnę tej nazwy XD ), Kłaczki, suknia AWASOME! No i co jeszcze. Trzymaj się tam ;) I mam nadzieję, że do usłyszenia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zawsze mnie ciekawią pierwsze wrażenia, potem to już na zawsze zostaje wryte w umyśle. :p Dopiąłeś swego, masz moją przedostatnią graficzkę. :D Jakby moje grafiki były horkruksami, to współczułabym tym, którzy chcieliby je zniszczyć. XD Zobaczymy, zobaczymy. No okej, trzymam się lampy.

      Usuń
  6. A ja nie zapomnę o twoim faku na tinychacie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci nie zapomnę wszystkiego z Tajniczatu, ty se nie myśl, że tylko środkowe palce będę wspominać. :P

      Usuń
  7. To ty mnie 'odkryłaś', pierwsza o mnie napisałaś. Zawsze lubiłam twoje wypowiedzi, bo można było się z nich pośmiać jak nie wiem (a jednocześnie miały sens). Ale najważniejsze było to, że wybaczyłaś mi kopiowanie na samym początku. Jak to mówią prawdziwych przyjaciół poznaje się w potrzebie. Zawsze będę miło wspominać czasy bardzo już odległe kiedy często do siebie pisałyśmy. Jeśli miałabym wskazać jedną osobę ze Stardoll której mogłabym naprawdę ufać byłabyś nią ty. Uczciwa i dobra na wylot :) Wykiwałaś mnie z tym Anonimem, zwykle moja intuicja mnie nie zawodziła, a tu proszę bardzo, moje 2 typy były całkowicie inne.

    Osobiście uważam, że Stardoll nie jest zły jeśli łączy się go z życiem realnym. Wystarczy wiedzieć co jest ważniejsze, a co jedynie hobby (bo dla mnie ta gra nigdy jakiegoś specjalnego znaczenia nie miała) Cóż, może dlatego jeszcze tu jestem i nigdzie się nie wybieram? Nie będę cię do niczego namawiać, bo wiem dobrze jak bardzo to nie ma sensu. Nie jesteś typem osoby która robi to dla rozgłosu, a dlatego, że wszystko przemyślała.

    Tak czy inaczej dziwnie się czuję, bo moje 'pokolenie' praktycznie doszczętnie wyemigrowało. Z tobą zaczynałam i na pewno tego nie zapomnę Aguś. Wiesz, że Migo cię kocha, prawda? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja ci chociaż kiedyś powiedziałam w jaki sposób Cię odkryłam? Bo nie pamiętam. :p Reklamowałaś blogaska u kogoś w Guest Book i zaszłam zawiedziona swoją typową ciekawością. :p Kiedyś stwierdziłam, że jeżeli mogę włożyć na czyjąś twarz uśmiech rozbawienia to czemu nie? Dystans do siebie +300. Wybaczyłam, bo wybaczam. Trololo. Taka jestem. Na początku nawet broniłam twojego dobrego imienia jak piesek warowny. Właśnie tak to ze mną jest, że bardzo łatwo jest się ode mnie oddalić i potem bardzo trudno jest wrócić do tego początkowego, częstego kontaktu. Zarumieniłam się od tych zalet, weź. Oh stop it you. :P A kogo podejrzewałaś o anonimowość? Bym się nie przyznała w ogóle ale stwierdziłam, że 'YOLO, i tak se idę, wyjawmy Sherlockom prawdę'.

      Ja bardzo łatwo się uzależniam, dlatego stwierdziłam, że cholera. Idę do ponadgimnazjalnej. Czas na odwyk. No i wszystkie nałogi zwalczyłam, ostatnim był stardoll. Ale co racja to racja, jak masz taką psychikę jak ty to nie masz co się martwić. Nie robię tego dla rozgłosu, trololo po co mi rozgłos po odejściu. Zrobiłam sobie miesiąc bez wchodzenia na stardoll z totalnie randomowym hasełkiem i okazało się, że na nic mi on. Żyć bez stardoll się da. Ty tu siedzisz odkąd masz 13 lat (pi razy oko, liczenie Jagny) a ja odkąd miałam latek 10. Nie uświadczyłam nastoletniego życia bez internetowej gierki. To przepaskudne. D:

      Ja Ci się nie dziwię, jak po miesiącu nagle wróciłam okazało się, że kupa rzeczy się pozmieniała i mam wrażenie, jakbym już tu niepasowała. Wiem, że Migusia kocha Jadzie. Wiem. :)

      Usuń
  8. Materdeju, co to się porobiło. Tyle zmian teraz :( W sumie już wcześniej doszły mnie słuchy, że odchodzisz, ale dopiero teraz po przeczytaniu tego posta, jakoś to do mnie naprawdę dotarło. Nie ukrywam że jest mi smutno. Będę tęsknić za tobą, twoimi charakternymi, prześlicznymi grafikami i hipsterko-trafnym stylem pisania :C Już nie wspominając ile na twoim odejściu straci stardollowa grafika. Dobrze, że chociaż blog zostanie (chlip,chlip ;__;). Pamiętam jak był organizowany konkurs SDTGD, miałaś chyba tam oceniać prace, nie mogłam uwierzyć, że w jury jest "ta" Aga. Ten graficzny koks, boss bossów hahaha :D Miło będę wspominać stare rozmowy z tobą na giegie i poszukiwania twoich "alter-eg" :) W sumie to nawet się cieszę, że masz fajniejsze zajęcia, od liczenia pikseli i warstw w fotoszopach (z całym szacunkiem dla twojej przeboskiej twórczości ;*) Tak bardzo rozumieć ten pierwszy akapit ;-; Yhhhh. Grafika jest przepiękna, oddaje w jakiś sposób twoje dotychczasowe prace, które swoją drogą przyznam szczerze, na początku nie bardzo mi się podobały. Wydawały mi się ciężkie, bogate i staroświeckie, kojarzyły mi się z piwnicą 0_o ale po wypracowaniu techniki twoje prace były po prostu prześliczne, bezkonkurencyjne XD a jednocześnie zachowały trochę takiego "agowego" klimatu. Śliczny akcent na koniec, takie pastelowe pożegnanie, tak więc żegnaj :')

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja pamiętam jak gadaliśmy od 2 do 5, i gadalibyśmy dalej, nie twój tata cię wygonił. Jak organizowaliśmy razem konkurs, jaka byłaś pełna pomysłów. Łezka się w oku kręci, nie będzie już nikogo takiego jak ty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Smutno, teraz wszyscy odchodzą, szkoda

    OdpowiedzUsuń